סרטים לילדים לצפייה ישירה

7 המלצות על סרטי ילדים עם דרקונים בתפקיד הראשי

סרטים עם דרקונים, קסמים, מכשפים וכל מיני יצורים פנטסטיים משכו בשנים האחרונות יותר ויותר ילדים ולא רק. האפקטים המיוחדים שהוכנו להפליא והסיפורים פנטסטיים הפכו את סרטי הדרקון לסרטים המוערכים על ידי כל הגילאים. סרטים מצוירים עם דרקונים מציגים לצופים עולם לא אמיתי. דרקון הוא דמות אגדה גדולה ומפחידה, בדרך כלל מרכז תשומת הלב בסרט אבל יש גם דרקונים טובים. כאשר הדרקון מוצג כדמות שלילית, חלק האקשן של הסרט מציג דמויות אנושיות שמנסות לעצור את הדרקון מלתקוף קהילה. עם זאת, ישנן גם הפקות בהן דרקונים הם דמויות חיוביות והם עוזרים במאבק נגד הרוע, בין אם הוא מיוצג על ידי אנשים אחרים ובין אם על ידי דרקונים אחרים.
יש סרטים עם דרקונים שיש בהם דמויות פנטסטיות נוספים, כמו קוסמים, מכשפים וכל מיני יצורים מוזרים שמצליחה לרתק את הצופים בכל הגלאים.
אני בחרתי סרטים מומלצים לילדים עם דרקונים חיובים ובגלל זה לא צריך לפחד לצפות בסרטים אלה.




1. הדרקון הראשון שלי

הדרקון הראשון שלי הוא אחד מסרטים אנימציה עם דרקונים האהובים ביותר. הוא נמצא בראש הרשימה לפי דעתם של מבקרי קולנוע לילדים. הסרט מגולל את סיפורה של קהילה ויקינגית הנלחמת בעדרי דרקונים. הסיפור מקבל תפנית נוספת כאשר היקופ, בנו של מנהיג הקהילה, מגלה דרקון פצוע, שהופך לחברו ובן זוגו בכל מיני הרפתקאות.
בהיותו מנהיג ויקינג נוסף על גבריות, ההאדוק האדוק האיום השלישי מתמודד עם טקס מעבר: עליו להרוג דרקון כדי להוכיח את כוחו כלוחם. אך לאחר שהפיל דרקון אימתני, הוא מבין שהוא כבר לא רוצה להשמיד אותו, ובמקום זאת מתיידד עם החיה – אותה הוא מכנה חסר שיניים – בידי אביו הלוחם. לאחר ההצלחה הופקו עוד שלושה סרטים מלאים לילדים עם אותן דמויות.
שם הסרט: How to Train Your Dragon 2010

 

2. שרק 2

שרק הוא סיפור לילדים מצחיק על מפצת חמודה. כאשר שרק והנסיכה פיונה חוזרים מירח הדבש שלהם, הוריה מזמינים אותם לבקר בממלכה הרחק רחוק כדי לחגוג את החתונה. עבור שרק, שמעולם לא ננטש על ידי חברו הנאמן דונקי, זה עניין גדול. הוריה של פיונה לא ציפו כי חתנם ייראה כך, במיוחד מכיוון שבתם כל כך השתנתה. כל זה משבש את תוכניות המלך לעתיד הממלכה. אבל אז הסנדקית של הפיות המקיאוויאליות, בנה היהיר הנסיך צ’ארמינג וחתול מיוחד מאוד, Puss in Boots, צייד הצפיפות המומחה, נכנסים לתמונה.
שם הסרט: Shrek 2 2004



 

3. חברי הדרקון אליוט

הסרט מגולל את סיפורו של יתום שאומץ על ידי משפחה שמתעללת בו ושבסופו של דבר מצליחה לברוח מהבית, ובדרך הוא פוגש שומר ובתו. השניים מנסים לעזור ולהגן על הילד, אך מבלי לדעת זאת הם זוכים גם לדרקון בלתי נראה בשם אליוט. הדרקון מתגלה כאחד מחבריו הטובים של היתום. למרות שלא מדובר על סרט חדש לילדים הוא עדיין עומד בראש הסרטים הנצפים ביותר.
שם הסרט: Pete’s Dragon 2016

 

4. הארי פוטר ואוצרות המוות

הארי פוטר היא סדרת ילדים מפורסמת. התרגלתם לגלות הרבה יצורים מרהיבים במהלך סדרת הארי פוטר, במיוחד דרקונים, אך זהו סרט שלא אמור להיעדר מכל רשימה של סרטים טובים עם דרקונים. בסרט הארי פוטר ואוצרות המוות ניתן לגלות את סיפורו של דרקון לבן שאיבד את ראייתו, אך מציע מחזה אמיתי.
שם הסרט: Harry Potter and the Deathly Hallows 2007



 

5. לב הדרקון 

לב הדרקון  הוא סרט פעולה, אך גם קומדיה במקביל, מכיוון שהדרקון הוא במקרה זה דמות חיובית. הדרקון בשם דראקו הוא עזרתו של אביר ועוזר לו במאבקו נגד עריץ. זהו סרט מרתק, עם פעולה אינטנסיבית, אך עם תווים קלים של קומדיה, מכיוון שהוא מתרחק בקלות מהתו הרגיל ומגיע עם משהו אחר. ניתן לצפות בסרט זה בקטגוריה סרטים באנגלית לילדים באתר זה.
שם הסרט: Dragonheart 1996

 

6. היפהפייה הנרדמת

היפהפייה הנרדמת היא אחת מהפקות האנימציה היפות באותם זמנים של סרטי דיסני. הסרט קיבל השראה רבה מהבלט של צ’ייקובסקי. לקראת סוף הסרט, הנסיך פיליפ מתקרב לטירת היפהפייה הנרדמת, אך נעצר שוב על ידי המכשפה הרעה, שהופכת הפעם לדרקון. מנקודת מבטם של סרטי האנימציה הוא נחשב לאחד הדרקונים המיוצרים בצורה הטובה ביותר, עם עיצוב יוצא דופן, צבעים כובשים ואף אלמנטים דומים לאלה של המכשפה כדי לשמור על קשר בין השתיים.
שם הסרט: Sleeping Beauty 1959



 

7. שר הטבעות

בין אם אתם חובבי דרקונים וקוסמים ובין אם לאו, שר הטבעות הוא בהחלט סוג הסרט שתוכלו לצפות בו לפחות כמה פעמים מבלי להשתעמם. סדרת שר הטבעות נכתבה על ידי ג’יי.אר.אר. טולקין. אחריו הגיעו שני המגדלים (2002) וחזרת המלך (2003). הסרט זכה להצלחה מדהימה, הן מבחינת הכנסות והן מבחינת שבחי הביקורת. הוא הרוויח יותר ממיליון דולר ברחבי העולם, זכה בארבעה פרסי אוסקר. שר הטבעות שייכת לקטגוריה סדרות מומלצות לנוער וכל הסרטים בסדרה אהובים עד היום.
שם הסרט: The Lord of the Rings 2001-2003

 

פורסם ע”י אריאלה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version