סרטים לילדים לצפייה ישירה

ההמלצה שלי – 5 סרטי דיסני שאני הכי אוהבת

אני מאוד אוהבת סרטים מצוירים ובמיוחד סרטי דיסני למרות שאני לומדת בתיכון. לאחרונה ישבתי עם האח הקטן שלי לצפות מחדש, עבורו בפעם הראשונה, בכמה סרטים מצוירים שכבר ראיתי ורציתי להמליץ לכם על הסרטים שאני אישית הכי אהבתי. אני חושבת שסרטי ילדים הם דרך נהדרת לבלות אחר צהריים או ערב נעים אחרי שעושים את שיעורי הבית. הסרטים עשירים בשיעורי חיים, יש להם מסר חינוכי ויש מה ללמוד מהם. הסרטים שבמשך מאוד מפורסמים ועברו את מבחן הזמן וממשיכים להיות מוערכים גם היום. הינה חמישה סרטי דיסני שאני הכי אוהבת ובטוח ישמחו אותכם.
אין ספק שיש עוד עשרות סרטים מצוירים מומלצים של דיסני. גולשים נכבדים – באילו סרטי דיסני אתם צופים? מהם סרטי האנימציה האהובים עליכם? שתפו את העדפות שלכם בתגובות למטה!
אם הסרט המלא נמצא כאן באתר יש קישור בצבע אדום.




 

1. מלך האריות

אחד הסרטים המרגשים ביותר של דיסני הוא “מלך האריות”, הפקה קולנועית ששחקנים מפורסמים כמו מתיו ברודריק, ג’יימס ארל ג’ונס וג’רמי איירונס השאילו את קולם. לסיפור אופיו המרכזי את האריה סימבה שילדותו המאושרת מאפילה על ידי הטרגדיה של מות אביו, המלך מופאסה, שנרצח על ידי אחיו הקנאי, סקאר. גולה בגלות, סימבה יכיר חברים אמינים שיעזרו לו לחזור הביתה ולעשות צדק.
“מלך האריות” הוא סיפור על אומץ, כנות, חברות ואהבה ונותר אחד מסרטי הילדים האהובים ביותר של דיסני בכל הזמנים.
שם הסרט: Lion King 1994
מלך האריות לצפייה ישירה – לחץ כאן

 

2. מוצאים את נמו

“מוצאים את נמו” הוא סרט אנימציה של דיסני לכל המשפחה, אשר, כפי שכותרת הכותרת, מספר את סיפורו של דג הליצנים מרלין היוצא לדרך לחפש את בנו שנעלם, נמו הצעיר. סיפורם ההרפתקני של מרלין ובן זוגו, הדג דורי, יכול ללמד את הקטנטנים על חשיבות האומץ והחברות, וההורים על הצורך של הילדים בעצמאות.
שם הסרט: Finding Nemo 2003
צפייה ישירה בסרט המלה מוצאים את נמו – לחץ כאן

 



 

3. צעצוע של סיפור

סרט האנימציה הראשון שעשה שימוש נרחב בטכנולוגיית מיוחדת באותה תקופה, “צעצוע של סיפור”, נותר אחד מסרטי הילדים האהובים ביותר של דיסני. דמויות בלתי נשכחות כמו באז שנות אור, וודי ומר תפוח אדמה ראש הפכו לצעצועים שאהבו על הקטנטנים והובילו להנצחת הסיפור, שנהנה עד כה משני סרטי המשך מוערכים לא פחות.
שם הסרט: Toy Story 1995-1999-2010-2019
צעצוע של סיפור לצפייה ישירה – לחץ כאן

 



 

4. אלאדין

כמו כן בסדרת הפקות האנימציה הקלאסיות של דיסני מופיע הסרט “אלאדין”, בהשראת הסיפורים הערביים המפורסמים “אלף ולילה”. סרט דיסני עוקב באופן כללי אחר סיפורו של אלדין באנתולוגיה והופך אותו למחזה ויזואלי מענג. סיפורו של הגנב אלאדין, המכושף על ידי הנסיכה יסמין, ישמור על הקטנים דבוקים למסך הטלוויזיה ויגרום להם לחלום בעיניים פקוחות על עולם המרתק של סיפורי ניחוח מזרחי.
שם הסרט:Aladin 1992
אלדין לצפייה ישירה מדובב לעברית – לחץ כאן

 



 

5. היפה והחיה

סיפור דיסני קלאסי התעורר לחיים בסרט מצויר נפלא: “היפה והחיה”. הסרט לוכד את סיפור האהבה הרך בין בל היפה לנסיך אדם, שהפך בעקבות קללת מכשפה לחיה. אנימציה קלאסית, “היפה והחיה” כובשת ילדים בדמויות עליזות, מצחיקות וחכמות וסיפור אהבה אותנטי.
שם הסרט: Beauty and the Beast 1991
היפה והחיה לצפייה ישירה – לחץ כאן

פורסם ע”י לינור קוסטלוויץ

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version