סרטים לילדים לצפייה ישירה

ספר הג’ונגל, סדרת אנימציה לילדים באנגלית

הסדרה ספר הג’ונגל באנגלית היא עוד גרסת אנימציה לספרו הקלאסי של רודיארד קיפלינג על ילד שגדל בג’ונגל. ספר הג’ונגל הוא מקור השראה לכמה סרטים עם שחקנים, סרטים מצוירים וגם הפקות מוזיקליות. הסדרה הזאת מציגה לילדים הרפתקאות חדשות של מוגלי, הילד שגדלו אותו החיות.

[Total: 2 Average: 5]




ספר הג’ונגל – פאבו הטווס

ספר הג’ונגל – עובדות הדוב

ספר הג’ונגל – הגור של מוגלי

ספר הג’ונגל – מסע לקרקע



ספר הג’ונגל – מוגלי הגנב

ספר הג’ונגל – תראה לי את הדבש

ספר הג’ונגל – בוא לעוף איתי

ספר הג’ונגל – אמת או חובה



הסרטים המפורסמים בכל העולם של ספר הג’ונגלה

אין ספק שהעיבודים הספר של ספר הג’ונגלה מתאימים לילדים בכל הגילאים אבל גם המבוגרים בטוח נהנים לצפות בהם. מתוך האוסף הסיפורים המפורסמים של רודיארד קיפלינג יצא הסדרה הנוכחית שהיא באמת מהמוצלחות ביותר.
במשך הסרטים בסדרה נראה איך מוגלי קטן מגדל עם הזאב רקשה בג’ונגל, הופך לחבר אבזם עם דוב הבלו העליז והפנתר השחור הזהיר בגירה. בחיפוש אחר משפחתו, מוגלי יצטרך להתמודד עם מלך הקופים, הפיתון רעב קאה, אך גם עם הנמר העז שרה חאן, הפחד מכל הג’ונגל! האם מוגלי הקטן יצליח למצוא את הוריו?



החברים של מוגלי בסיפורי ספר הג’ונגלה

האמת שלא ממש משנה מה הדמויות של ספר הג’ונגלה עושות, אומרות או שרות כי תמיד נעים מאוד לצפות בסרטים כל כך יפים.
ללא ספק העיבוד הזה הוא הטוב ביותר, שנעשה לאחר הספר המפורסם שפורסם לפני יותר מ -70 שנה. הדגש הוא בעיקר על החיות מסביב, על הסביבה השופעת, על ההומור הממלא או על פעולות אחרות הסמוכות לסיפור. הוא מוותר לחלוטין על החלק עם שילובו מחדש של התינוק האנושי בין בני גילו, אך הדבר נעשה מחוסר זמן. כל המאמצים מתכנסים לשרטט אופי אנושי נחמד ואמיתי מאוד, בסביבה עוינת ויוצאת דופן לחלוטין. והתוצאה הסופית מעולה.

ללמוד יותר על ספר הג’ונגל – Jungle Book

באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר באנימציה דיגיטלית, כל הפרקים המלאים משדרים רגש וחיים. מוגלי, הילד, הוא הגלגול המוצלח ביותר שנראה על המסך, גם אנימציה מגלמת את גיבור הסיפור הזה. עם כריזמה ופתיחות ספציפיים לילדים מופלאים, ילד שגדל בטבע, מוגלי למעשה עובר דברים טראומטיים אם מסתכלים עליהם בזהירות.




אבל כל מה שקורה נראים כל כך אמיתיים כי ילד הג’ונגל הוא מקסים וגם מאוד עצמאי ונראה מבוגר מגילו וחזק מאוד מבחינה נפשית. שום רגע אינו מסגיר פגיעות או מעורר רחמים. הוא נופל אך קם מיד, נלחם על מה ששייך לו ושולט באמצעות זריזות וזריזות בכל מה שסביבו, מבעלי חיים לטבע.
לקריאה נוספת על ספר הג’ונגל בויקיפדיה

Exit mobile version