סרטים לילדים לצפייה ישירה

ספיריט: לחופש נולד

ספיריט: לחופש נולד הוא סרטי מצויר שמתאר ההרפתקה המרהיבה על ילדה חסרת פחד שמייחלת למקום שייכות. היא מגלה רוח קשורה כשחייה מצטלבים עם סוס פראי, רוח לא מאולפת היא הפרק הבא בסיפור האהוב שנוצר על ידי דרימוורקס אנימציה. מזל פרסקוט מעולם לא הכיר באמת את אמו שמתה, רוכב רודיאו מוכשר ממיראדרו, עיירת גבול.
כמו אמה, גם לאקי לא חובבת כללים והגבלות, מה שמדאיג את קורה, דודתה המטפלת בה. לאקי גדל בעיר בחוף המזרחי, בפיקוח קפדני של קוריאה, אך כאשר לאקי מכריח את מזלו עם יותר מדי בריחות מסוכנות, קורא שולח אותה בחזרה למיראדרו לאביה, ג’ים.




לאקי מרגישה כמו דג ביבשה בעיירה הקטנה, אבל הכל משתנה עבורה כשהיא פוגשת את ספיריט, מוסטנג פראי בעל אופי עצמאי, וכשהיא מתיידדת עם שני רוכבים מקומיים, אביגיל סטון ואביה, פרו גריינג’ר. החבר הכי טוב של אבא של מזל. כשסמסר חסר לב ואקוליטים שלו גונבים את רוח יחד עם הסוסים האחרים כדי להציע אותם למכירה פומבית לחיי שבי ועבודה קשה, לאקי מגייסת את חבריה החדשים שיעצרו אותם. יחד, הבנות יוצאות להרפתקה של החיים להציל את הסוס שהעניק לאקי את המתנה היקרה ביותר – החופש וההרגשה שיש לו מטרה בחיים – וזה עזר לה לגלות בטבע של אמה, אך גם במקסיקנית שלה. שורשים, שלעולם לא היה מצפה להם.

שם הסרט: Spirit Untamed 2021
ספיריט: לחופש נולד לצפייה ישירה בחינם



[Total: 2 Average: 3]



Exit mobile version