סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט

סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס מציג לצופים את סנופי שיוצא למשימתו החיים שלו: הוא והחברים שלו צריכים להשלים את נקמתם, ואילו חברו הטוב ביותר, צ’רלי בראון, מתחיל את המסע האפי שלו הביתה. סרט מצויר מאוד יפה גם בגלל האנימציה אבל במיוחד בגלל הדמויות שמלמדות את הילדים הרבה דברים.




שם הסרט: The Peanuts Movie – 2015
סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט לצפייה ישירה בחינם, ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים חברי האתר על “סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט”

אל תלך שולל על ידי סגנון העיצוב הקלאסי והפשטני שנלקח מהקומיקס של צ’רלס מ ‘שולץ (אז מסדרת האנימציה האהובה על ילדים ברחבי העולם). לסרט יש את כל הנכסים הדרושים כדי לשעשע, לרגש, להשאיר אתכם במתח ולגרום לכם לחיות מחדש את מגושמות הילדות, את הקשר עם החברים והמשפחה, אך גם שלב אבולוציוני מקסים עם כל הלקחים שקשורים באומץ ובביטחון עצמי.
צ’רלי בראון, ילד קטן המשתוקק לחיות עד תום את שמחות גילו – שם המשחק והשיחה עם חברים הוא הדמות הראשית – אך כמעט באותה מידה מתערב בסיפור עזרתו האמינה, הכלב סנופי, אינטליגנציה כלבית יוצאת דופן, אשר מושך בחוטים בחייו של המאסטר הקטן, בעקשנות ובדמיון אינסופי, כך שצ’ארלי יוכל להתגבר בקלות על כל מכשול.
עלילת הסיפור נחשפת עם הופעתו בכיתתו של צ’רלי של עמית מסתורי ומקסים, שהועבר לאחרונה, שהילד נמשך אליו מיד ושאותו הוא מנסה – ללא הצלחה – להרשים.




התסריט שומר על הנאיביות והכנות של הגיל ומכניס רגעים מצחיקים ללא הפסקה בהם הדמות נכשלת באופן שיטתי בניסיונותיו להרשים – אין לו את האומץ לצלצל לדלת הילדה (סנופי עושה זאת בשבילו), לומד לרקוד (רצף נערץ על ידי ילדים שנמצאים לצפייה), אך בסופו של דבר גורם לאסון וכדומה …
סנופי משרטט במקביל לנסיונות המאסטר סיפור אהבה דמיוני מתוח (אך מודרני, עם גיבורה לא חסרת אונים ואנטגוניסט רחוק מדמיוני אגדות), שיישא אותנו באוויר מעל חללים אדריכליים ידועים, וייתן את הדרוש מתח להיאבק לגיבור הרפתקאות אמיתי … יש לנו גם טיפולוגיות מעניינות (מותגים הניתנים לזיהוי בקלות ובמציאות) בקבוצת החברים של צ’רלי, כמו מרסי החכם או הפסיכולוג היזמי (חסר אמון ביכולותיו של צ’רלי), לוסי.
עם הצבע, כנות הקווים והדוגמה החיובית שמציעה קרוסלת הרגשות והניסויים שצ’רלי בראון הקטן נאלץ להתמודד איתם, הסרט סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט בוודאי ישמח אתכם בחופשת החורף הזו וראוי להישאר נקודת ציון בצפייה עתידית. במיוחד עם האוהדים המשתוקקים לפענח ולהתגבר באמצעות האנימציה הזו, על אתגרי הילדות.סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט היא אנימציה שאסור לכם לפספס, בין אם אתם בבית ספר יסודי ובין אם כבר בבגרותכם.

נכתב ע”י: עדן כהן, הרצליה