סרטים לילדים לצפייה ישירה

סלגטרה, סדרה אנימציה לילדים

סלגטרה היא סדרת אנימציה אנימה עם גיבורים בעלי כוחות פנטסטיים שנלחמים נגד כוחות הרשע. הסלאגס, מבינים שיכולים לנצח רק עם עבודה קשה ואימונים רבים. תכירו את ההרפתקאות של עולם הזוהר, ההייטק והמחתרת, מדע בדיוני אפית הממוקמת עמוק מתחת לאדמה, שם התחמושת חיה ורק המהירים שורדים! 




עונה ראשונה

הסיפור עוקב אחר אלי והצוות שלו כשהם חוקרים את המערות, מאתגרים יריבים ואחד את השני לדו-קרב ידידותיים, משדרגים את הציוד המגניב שלהם, ובאופן כללי נהנים בעולם המחתרת הזה שלא דמיינו קודם לכן! אבל יש איום ממשי על העולם והשבלולים; ד”ר בלאק מבקש “להעליב” את השבלולים, ולהפוך אותם לנשק פראי חסר מוח! אף אחד לא הצליח לעמוד מול השבלולים החזקים וצבא העוזרים של בלאק… עד עכשיו.

עונה שנייה

לאחר התבוסה של ד”ר בלאק והדארקביין, הדברים החלו לחזור לקדמותם בסלוגטרה. למרבה הצער עכשיו, כשבלאק יצא מהתמונה, כל כנופיית פושעים בסלוגטרה מתמודדת עם הטענה שלה, וגרוע מכך, כולם חמושים במגמורף בלסטר.

עונה שלישית

אלי וחבורת שיין עוזרים לחברם החדש ג’ונג’י לחזור לביתו במערות המזרח המסתוריות, רק כדי לגלות שהקיסר המרושע שולט ביד ברזל כבר 20 שנה! החבורה מבטיחה לעזור לג’ונג’י להביס את הקיסר. זה לא יהיה קל להתמודד מול עושיו של הקיסר, צבא של לוחמי אבנים וארסנל של שבלולים מעוותים בקסם אפל. אבל עם החברים הנאמנים והחזקים שלהם לחלולאים והסודות העתיקים של סלאג פו לצידם, אלי, ג’ונג’י וחבורת שיין נחושים להציל את סלוגטרה ואת עולם השטח מהתוכניות השטניות של הקיסר.

עונה רביעית

כשכנופיית שיין חוזרת ל-99 המערות מההרפתקה המזרחית שלהם, הם מגלים ששבט הצללים החליט לשים שבלולים לפני הצרכים של האנשים. מערת השער הוצפה בשבלולים וזה תלוי באלי ובחבורה להחזיר את האיזון. נתקל בהתנגדות, העזרה מגיעה ממקור בלתי צפוי – טד בן ה-13 והשבלול שלו פייפר, שזה עתה הגיע מהשטח.

שם הסרט: 2012-2016 – Slugterra
סלגטרה לצפייה ישירה בחינם, פרקים המלאים באנגלית עם אופציה להגדרת כתוביות בעברית

 



 

 



 

 

 

 



 

 




 

 

 

 



 

 



 

 

 



 

 




 

 

 

 

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version