סרטים לילדים לצפייה ישירה

נשמה, סרט מצויר לכל המשפחה

נשמה היה קיבל כמה פרסי קולנוע כי מדובר על סרט מצויר מרגש מתאים לצפייה לכל גיל. המורה למוזיקה ג’ו גרדנר יש חלום להיות זמר ג’אז. רק שלפני שהוא יוכל ליהנות מהרגע שפותח בפניו את קריירה הזו, יש לו תאונה שמובילה אותו למרחב וירטואלי של מעבר בין חיים ומוות. כאן הוא פוגש בחורה בשם 22, נשמה צעירה ונאיבית, איתה ג’ו יתחיל במסע שחייב להחזיר אותו לגופו לפני שיהיה מאוחר מדי.




שם הסרט: Soul 2020
נשמה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עדיין לא נמצא ביוטיוב.



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט נשמה

במשך כמה שנים נהגתי לא לפספס את האנימציה למועמדות לאוסקר ובכל פעם אני ממש מתרשמת ממה שאני רואה. אולי התפקידים קלים יותר לשחק מאשר בסרט, על סמך כמה דמויות שתוכלו לצייר תוך כדי כל מה שתוכלו לדמיין … אבל התסריט אומר הרבה על ערך הבמאי. על אנימציה של הסרט נשמה אני יכולה לומר שזה היה מאוד נחמדה ביותר..
שיעור חיים, דוגמה, שיעור אמיתי .. בתחילה פחדתי שאראה ציור שהוא גם מדע בדיוני – מה אפשר להגזים בזה? !, אבל למעט כל הדיאלוגים והאירועים בעולם האחר שאולי אני יכולה לקצר מעט, הסרט הוא באמת יצירת מופת. המסרים של הסרט “הנשמה” טובים עבור כולנו” נצלו כל רגע שיש לך, לא משנה כמה אתם יכולים לעשות את זה..אל תאר לעצמך כמה זה יקר …
אנימציה יפהפייה, המעניקה לנו את “הסוד” שהחיים שווים ליהנות ממנו בשלמותם, אפילו מהדברים הפשוטים ביותר … כשאתה מתמקד במשהו, אתה מאבד את החיוני.
מאת: לילך

Exit mobile version