סרטים לילדים לצפייה ישירה

מרקו הלב

מי לא מכיר או גדל על מרקו הלב, אחד הסדרות לילדים הטובות והמרגשות ביותר שיצאו מעולם. ילד קטן ושמו מרקו הולך לחפש את אימו בחו”ל לבד עם הקוף שלו. הלב מרקו הוא סרט קלאסי לילדים שמלמד אותם על אהבת ההורים.

[Total: 4 Average: 4.5]






הסיפור של מרקו הלב

הסדרה מרקו הלב זכתה בהצלחה בכל העולם והיא מבוססת על ספר איטלקי קלאסי לילדים. לאור הצלחת הסדרה בסוף שנות התשעים יצא למקרנים סרט באורך מלא בשם “מרקו – הסרט”.
מרקו הוא ילד אשר גר עם משפחתו בגנואה שבאיטליה, עיר ענייה בה רבים האיטלקים המקומיים יצאו לעבוד מעבר לים, ובסדרה מרקו הלב אמו של מרקו, אנה, היא אחת מאנשים האלה. 



ההרפתקאות של הלב מרקו

מרקו הרוס בגלל שאמו חייבת לעזוב את הבית לעבוד בארגנטינה כדי לשלם את החוב המשפחתי.
בהתחלה, אנה ממשיכה לכתוב הביתה בזמן שעבדה בארגנטינה, אך במהרה ההודעות מפסיקות להגיע, מה שמדאיג את מרקו ומניע אותו למסע אפי למצוא אותה. למעשה בסדרה הלב מרקו מחפש את אמו. למרות קשיי המסע, מרקו יוצא לפגוש את אמו בתוך ארגנטינה. מותש ורעב הוא מגיע ללטוקומאן ומוצא את אמו חולה מאוד. היא זקוקה לניתוח אבל היא יותר מדי חלשה. כאשר שהיא רואה את מרקו היא אוספת כוחות ותעבור את הניתוח בצורה מוצלחת. בסוף הסדרה מרקו הלב יחזרו מרקו ואמו לג’נובה והמשפחה מתאחדת מחדש לאחר שנתיים.



דמויות של הסדרה מרקו הלב

בסדרה שמוכרת גם בשם הלב מרקו הוא הדמות הראשית והוא חלק מהמשפחה רוסי: האבא פייטרו רוסי, האמא אנה רוסי ואנטוניו רוסי אחיו הבכור של מרקו. למרקו קוף מחמד של אנטוניו שמצטרף אל מרקו למסע. פיורינה היא ידידתו של מרקו באיטליה.




Exit mobile version