סרטים לילדים לצפייה ישירה

מלך האריות

אמרים על מלך האריות שהוא בין הפקות הכי מוצלחות של דיסני בקטגוריה של סרטים מצוירים. העלילה מתרחשת בארצות הגאווה הבדיוניות באפריקה, שם אריה הוא שליט כל בעלי החיים כמלך. בתחילת הסרט רפיקי, שאמאן מנדריל, מציג את סימבה, התינוק הרך הנולד של המלך מופאסה והמלכה סרבי, למפגש של בעלי חיים בסלע הגאווה, מעין טירה של הממלכה.




בינתיים, אחיו הצעיר של מופאסה, סקאר, מבין שהוא כבר לא יורש העצר ויוצא להרוג את סימבה ומופאסה. במהלך הסרט סקר יגשים את חלומו באמצע הדרך, אך זו תהיה גם סכנה לסימבה, שגורש על ידו. סימבה יגדל בטבע, הרחק מחברים ומשפחה, ויתקל בשני בעלי חיים שיהפכו לחברים שלו בדרך. הוא יעבור הרבה הרפתקאות לפני שהוא חוזר הביתה, וכשהוא יעשה זאת, תהיה לו הפתעה גדולה.

שם הסרט: Lion King 1994
מלך האריות לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 8 Average: 3.6]



מה חושבים הצופים על הסרט מלך האריות

הינה כמה דברים שלא בטוח ידעתם על הסרט. “מלך האריות” הפך לסרט המרוויח ביותר בעולם בשנת 1994, כיום הסרט המכניס ביותר בכל הזמנים. הוא החזיק בשיא סרטי האנימציה המניבים ביותר. הוא גם מחזיק במקום הראשון ברווחי התוכנית. הסרט זכה בשני פרסי אוסקר: הפסקול המקורי הטוב ביותר והשיר הטוב ביותר (“אתה יכול להרגיש את האהבה הלילה”). בנוסף לאותן קטגוריות שזכו בגלובוס הזהב, הוא גם זכה בפרס הסרט הטוב ביותר – מוזיקלי או קומדיה. מאז מאי 2007, הסרט נכנס ל- TOP 250 של סרטי IMDb על פי הצופים.




מלך האריות זכה לתואר “מלך הג’ונגל” בתחילת ההפקה. כמו ב”במבי “(1942), המפיקים חקרו את חייהם של אריות אמיתיים, וכמה מפיקים נסעו לקניה כדי לחקור את בית הגידול הטבעי שלהם שישמש בסרט.
השימוש המשמעותי במחשבים בקולנוע אפשר למפיקים להוציא לפועל את רעיונותיהם בדרכים חדשות. אנימציה ממוחשבת שימשה בעיקר בזירת האנטילופות. כמה אנטילופות נוצרו בתלת ממד במחשב ואז הוכפלו בכמה מאות.
יצירת מופת אמיתית של וולט דיסני. סרט יוצא דופן, הפקה מושלמת, פסקול מבריק, שיר של ימים נהדרים וכן הלאה. בכנות, אם וולט דיסני היה חי היום, הוא היה מתרשם מאוד מהסרט הזה. היה שווה את זה לזכות באוסקר אחר, אבל שני אלה מספיקים.
המלצה שלי: אחד הסרטים האהובים עלי. הסרט הוא יצירת מופת אמיתית, סרט הילדות שנשאר בליבך כסיפור יפה שלעולם לא אשכח. חייב לראות.

מאת: אסתר, אמא של דור

Exit mobile version