סרטים לילדים לצפייה ישירה

מיה ובוני החלומות

בסרט אנימציה מיה ובוני החלומות לילדה חמודה יש כישורן מיוחד: היא יכולה להחליט מה אנשים חולמים בזמן השינה. מיה שחיה רק ​​עם אביה כי אמה עזבה אותם לפני שנים. לאביה יש חברה חדשה ולה בת, ג’ני, והן עוברות לגור בבית של מיה. ג’ני וחוצפנית מפונקת. כל הזמן בטלפון, מצלמת סלפי, מצלמת את מיה ועושה צחוק מהבגדים שלה.




בעודה חולמת לשחק שח עם אביה, מהרה מיה מבינה שאחרים יוצרים לה את החלומות!  לאחר שנפלה בטעות לתוך החלום של אביה, הילדה מבינה שיכולה להשפיע על החיים האמיתיים ועל התת מודע של האנשים על ידי שינוי החלום ושם מתחילות כל הצרות.

שם הסרט: (2021) DreamBuilders – Drømmebyggerne
מיה ובוני החלומות לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עדיין לא נמצא ביוטיוב



[Total: 2 Average: 4.5]



מה חושבים הצופים על הסרט מיה ובוני החלומות

יצא לי לראות את הסרט בחו”ל, ביחד עם בני ואני מבינה שהוא יוקרן בישראל רק בחוד ינואר. אז רציתי להמליץ לכם לצפות בסרט זה כי הוא מדהים.
אני חושבת שמדובר על אנימציה מעולה ובמיוחד אני חייבת לציין שזה סרט חינוכי עבור הילדים בכל גיל ואפילו עבור ההורים. ממליצה לראות את מיה ובוני החלומות עם כל המשפחה.
במשך זמן מה, מיה ואביה היו היחידים במשפחתם המלוכדת. אז כשאביה מעביר את ארוסתו ובתה ג’ני לביתם באזור הכפרי, מיה מובן חוששת. למרות ניסיונותיה הטובים ביותר של מיה ליצור קשר עם אחותה החורגת החדשה, ג’ני היא בריון מניפולטיבי שחביב רק כשהוריהם נוכחים. מיה לא מצליחה לשכנע את אביה בהתנהגותה הפוגעת של ג’ני, אז היא מחליטה לתקן את העניין בעצמה. לילה אחד מגלה מיה בוני חלומות, היצורים המופקדים על בניית חלומות אנושיים על במות תיאטרון משוכללות.
לאחר שלמדה כיצד נוצרים חלומות, היא מתחילה בתוכנית לשנות את חלומותיה של ג’ני. מה שמתחיל בשובבות קלילה הופך במהרה לכדור שלג לשרשרת אירועים עם השלכות קשות יותר ויותר. כשההתערבות של מיה הולכת רחוק מדי, היא צריכה להיכנס לעולם החלומות כדי לתקן את הטעויות שלה לפני שיהיה מאוחר מדי. הרפתקת פנטזיה מונפשת זו מציגה מאבק של משפחה מעורבת לקשר ומעודדת אותנו להסתכל מעבר לרושם הראשוני השטחי.

כתבה: אסתר, אמא של דור

Exit mobile version