סרטים לילדים לצפייה ישירה

מוסלי

בסרט מוסלי תכירו מין יצורים המכונה “תוריפנטים”. הם מתקוממים מחיי השעבוד שלהם ויוצאים למסע כדי למצוא את העיר האגדית של זקיפים. כדי להציל את משפחתו, מוסלי יוצא להרפתקה פנטסטית כדי למצוא את הצדיקים, אך להפתעתו הגדולה, הוא מוצא סוד שחושף את האמת על בני עמו…
מוסלי, יחד עם משפחתו הטרוליפטים ארבע רגליים, חי כפועלים פשוטים בחווה בבעלותו של סיימון, אדם חסר רחמים במיוחד. ערב אחד, לאחר שמוסלי חרש כל היום, בא בנו, רו, לספר לו בהתרגשות רבה שהוא גילה משהו קסום ביער ליד החווה. ברה, אשתו ההרה של מוסלי, משכנעת את בעלה ללכת עם רו לשם כדי לראות על מה מדובר.




למרות שהוא מותש, מוסלי מפתה את עצמו אל בנו ויוצא ליער. שם, רו מראה לו את מה שגילה: מערה שקירותיה היו מכוסים בציורים המתארים טרוליפנטים כמותם, בהבדל העצום שהם הלכו ישר, על שתי רגליים, והיו להם… ידיים. מאיזו סיבה לא ידועה הגיעו הטרוליפנטים ללכת שפופים, על ארבע, וכבר אין להם ידיים?!
אז מוסלי נחוש בדעתו למצוא את הצדיק, שישחרר אותו ואת משפחתו מעבדות, ויעניק להם את החופש שעליו חלמתם הרבה. אבל המשימה הזו תהיה מסוכנת ביותר, מכיוון שהיא הולכת בעקבות וורפילד, צייד אכזרי מאוד. האם מוסלי יצליח להגיע לעיר הפנטסטית קינסרית’, משכנם של צדיקים, לפני שוורפילד ילכד אותו, אשתו תלד, ובנו, רו, יימכר לחקלאי אחר?
כאילו כל זה לא מספיק, מוסלי מגלה שהצדיקים הם בכלל לא כפי שדמיין אותם, ושהם לא יכולים לעזור לו למצוא חירות, אז הוא יצטרך להתרומם כדי להילחם נגד האויבים, ובכך לשחרר את הקסם לעזור לו להיות, בתורו, הצדיק.

שם הסרט: Mosley 2019
מוסלי לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, הסרט דובר אנגלית.



[Total: 1 Average: 5]



Exit mobile version