סרטים לילדים לצפייה ישירה

מואנה

הסרט של דיסני מתרחש לפני אלפיים שנה ו מציג את הסיפור של הילדה הקטנה והחמוד, מואנה, שיצאת לחפש אי אגדי באוקיאניה. המסע ייקח אותה בדרך לחצאי מאווי, שיעזור לה לחצות את האוקיאנוס המשתולל, בהרפתקה יוצאת דופן ומלאה בחוויות יוצאות דופן. ההימור הוא גם לא שגרתי: מה שהיא מוצאת באי יכול לעזור למואנה להציל את משפחתה.




מואנה היא ילדה נונקונפורמיסטית שלא מחפשת ההרפתקאות בשביל הכיף שלה אלה כדי לעשות טוב למשפחתה, למרות שהיא יודעת שיהיו לה בדרך המון מכשולים.
שם הסרט: Moana 2016
מואנה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 8 Average: 4.4]

מה חושבים הצופים על הסרט מואנה

מואנה הרשימה אותי ואת הנכדים לי מאוד, ועם זה אני יכולה לומר בפעם המי יודע כמה שדיסני מייצרת סרטים הטובים ביותר. הסיפור מקורי וקצת לא טיפוסי משאר סרטי דיסני, אך בצורה טובה. הדמויות משורטטות להפליא ומוחיות לחיים, והרצפים המוזיקליים ממש מוצלחים. אני לא חובב סרטי מוזיקה, אבל השירים בסרט מואנה ממש יפים. אין לי מה להאשים בסרט, הוא טוב מאוד, במקום זאת אני לא מבין מדוע אין לך אפילו את הגרסה המקורית בקולנוע.
עלילת הסרט מואנה בוואיאנה היא בהשראת תעלומה בהיסטוריה של אוקיאניה: אם לפני שלושת אלפים שנה תושבי האזור הפליגו באוקיאנוס וחקרו אלפי איים, מאוחר יותר נצפה כי השבטים נעשו בישיבה, והעדיפו להישאר באותו מקום במשך עשרות דורות.

אנימציה של דיסני שואבת השראה מתעלומה זו של אוקיאניה, ומביאה אותנו לשבט האי מוטונוי, שם המנהיג טואי חולם שיום אחד בתו ואיאנה תשתלט על תפקידיה של ראש הקהילה השלווה, ובכל זאת מכבדת את האיסור שלא הדייג אינו מסתכן מחוץ לשונית המגנה על האי. אך כאשר הדגים נעלמים ומגפה מסתורית משפיעה על עצי הקוקוס, ואיאנה היא היחידה שמבינה כי הישרדות השבט תלויה במסע הרפתקני על פני האוקיאנוס.
גם אם היא משתמשת בנוסחה קלאסית, זו של משימת ההצלה, המפוזרת במכשולים, ואיאנה נוטשת בהצלחה את הקלישאות המעצבנות מדי מדי מאנימציות אחרות של דיסני וממציאה מחדש גם את הדמויות המשניות. הגיבורה מואנה, תפגוש את מאווי בהרפתקאותיה, חצי אלוהים המסוגל לשנות את הופעתה ליצורים שונים של מים ואוקיאנוס. מאויצנטרי וילדותי, מאווי הוא לא בדיוק סוג הגיבור שהיית מצפה מאנימציה של דיסני, ומכאן האיזון המגדרי שהוזכר לעיל.




מאווי רק מציין כי ואיאנה, למרות גילה ומגבלותיה, היא היחידה המודעת לכך שגורל האי מוטונוי ויבשת כולה תלוי במעשיה. המתבגרת לוקחת על עצמה את משימתה ומוכנה לעשות כל שביכולתה כדי להשלים אותה. אם היית שואל אותנו, עדיף שהבנות בקהל יקבלו אותה כדוגמה ולא צבא של נסיכות דיסני שהתרחישים מהאנימציות הקודמות רק אפשרו להן לחכות לתינוק היפה שלהן.
מבחינה ויזואלית, ואיאנה היא המקבילה לחיים של פי: אנימטורים משתמשים בכל המשאבים של רצועות מים אינסופיות ומעמקי האוקיאנוס כדי ליצור עולם צבעוני להפליא. האגדה של האלה טה פיטי, יוצרת האיים וחייה, משאירה להם כמה מהתמונות המרהיבות ביותר שתראו בקולנוע השנה.



Exit mobile version