סרטים לילדים לצפייה ישירה

מדוע צפיתי 7 פעמים בסרט מצויר רפונזל?

שנת הלימודים הזאת שעומדת להסתיים הייתה יותר ארוכה מרגיל בגלל קורנה ועכשיו מעל הכל עוד פעם אין לימודים בגלל ההפצצות מעזה. בכל התקופה בחרתי לראות הרבה סרטים לילדים כדי שלא ישעמם לי וגם למדתי המון דברים חדשים. שכחתי להציג את עצמי – אני מסיימת כיתה ז’ וגרה באשקלון.
במרחב המוגן שאני מלווה הרבה שעות ראיתי המון סרטים מצוירים. חיפשתי כמה סרטים לא מדובבים כי אני אוהבת לשמוע את הסרט באנגלית. כתוצאה מכך, השלמתי עם מה שקיים באתר זה וראיתי שיש מספיק סרטים באנגלית. ללא ספק, הסרט הפייבוריט שלי היה רפונזל.




זה סרט מצויר ישן, משנת 2010, אבל אני, לא יכולתי לראות אותו בזמן ההשקה כי הייתי קטנה מידי. גם מאוחר יותר לצפיתי בסרט זה כי לא התעניינתי בסרטים מצוירים, פספסתי את זה. רק לאחרונה גיליתי שסרטים מצוירים הם לא רק לילדים קטנים אלא מתאימים לכולם.
מאוד אהבתי את רפונזל, העלילה, השירים, האנימיציה הכל – הכל. אני חושבת שאני אוהבת את זה יותר מכל סרטי דיסני אחרים. כל כך אהבתי שראיתי אותו שוב ושוב ושוב. בערך 7 פעמים. סיפור של רפונזל הוא מהנה, מרגש ומרהיב בעת ובעונה אחת.
אני אהבת את רפונזל כי היא חזקה, טובה, ונלחמת. היא לא מוותרת ואף סכנה אינה גדולה מדי עבורה. מעבר לדברים המוטיבציה הללו, בהתאם לפילוסופיה לפיה בנות הן גם גיבורות חזקות, ולא רק חולמות מאוהבות, הייתי צריך ללמוד כמה שיעורים מהסרט הזה.



כמובן, לא ניתן למצוא את כל האלמנטים מהמקור הספרותי, בסרט: סיפור זה שומר על המגדל, הנסיכה והמכשפה, אך משנה כמעט את כל השאר, מה שהופך את חווית הצפייה למעניינת עבור אלה מכירים מאוד את הסיפור (אני אחת מהם). נסיך החילוץ אינו עוד נסיך, אלא שודד, המטפס למגדל של רפונזל כדי להסתיר כתר שנגנב מהורי הנסיכה.
אין ספק שאצפה עוד כמה פעמים ברפונזל אפילו אם לא יהיה צורך לשבט במרחב המוגן. ואגלה לכם סוד – שמתי כל השירים בטלפון כדי שאוכל לשמוע אותם בכל מקום…איזה כיף!

פורסם ע”י יפעת

[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version