סרטים לילדים לצפייה ישירה

מדוע אוהבים סרטים לילדים עם גיבורי על

גיבורי העל כמו סופרמן, בטמן וספיידר מן היו מאז שנוצרו אהובים על ילדים וגם על לא מעט מבוגרים. אני יכולה להעיד על עצמי (ואני כבר סבתא) שאני יכולה לראות סדרות וסרטי סופרמן שוב ושוב וליהנות כל פעם מחדש. אחד הדברים שגורם לקטנים ולגדולים להיות מרותקים לסרטים של גיבורי העל היא היכולת של הגיבור לשלוט על המציאות, להחליף דמות ולעשות כרצונו.

כוכבי הילדים כובשים את ליבם של ילדים

סרטים לצפייה ישירה או סדרות לילדים עם כוכבי הילדים מביאה את ההנאה הזו לתוך הבית בלחיצת כפתור. בסרטים של גיבורי העל תמיד הטוב מנצח את הרע, נעלם כלא היה, ולא מחכה לתודות של אלה שהציל זה עתה. הגיבור התורן עושה זאת מטוב לב, חוש צדק וחמלה. משאת נפשו של הילד היא לשנות צורה ולעשות כרצונו אבל שתמיד תהיה לו היכולת לחזור להיות הוא עצמו. סרטי ילדים מז’אנר גיבורי העל נחשבים לסרטים חינוכיים.





לא במקרה כמות הסרטים עם גיבורי על גדלו בשנים אחרונות. חלק גדול של הסרטים נלקחו אחרי שהייתה הצלחה בקומיקס. בארצות הברית יש המון חובבנים של גיבורי על בגלל שהם דמויות חיוביות שתמיד מצליחים להתגבר על כל הקשיים ולנצח.

כל ילד רוצה להיות גיבור על ולהציל את העולם

הערך המוסף שלהם הוא שהם מתאימים גם למבוגרים ומבוגרים רבים ישמחו להקדיש שעה וחצי של סרטי ילדים לצפיה ישירה עם ילדיהם בבית, בלי לצאת לחום ולפקקי התנועה, בלי לחפש חנייה ולהוציא הון תועפות על שתייה אוכל ונשנושים. לכן הערך המוסף עבור הילדים וההורים גם יחד הוא כפול ומכופל גם חינוכי וגם חסכוני. האפשרות לשינוי חיצוני והיכולת להעלמות נותנת את ההרגשה שאתה חסין מהשמדה וגם אם פוגעים בך אתה תמיד יכול לתקן את עצמך ומעניקה חיים נצחיים.



העולם שלנו מלא מגבלות, חובות וקשיים. היכולת לברוח מהמציאות ולו רק לזמן קצר ולדמיין שאתה יכול לברוח מכל המגבלות של בן אנוש מקנה לילדים במיוחד עולם מלא של דמיון שכל כך חשוב להתפתחותו. סרטים לילדים שיש בהם גיבורי על מצוירים או מגולמים על ידי שחקנים עושים טוב גם למבוגרים.

פורסם ע”י סוניה אלפסי, גננת

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version