סרטים לילדים לצפייה ישירה

לשיר 1

לשיר הוא סרט מצויר על קואלה מסוגננת שמנהל תיאטרון שכבר לא נמצא בימי הזוהר שלו. אופטימיסט חסר תקנה, הוא אוהב יותר מכל את התיאטרון שלו ומוכן לעשות כל שביכולתו כדי להחזיר אותו להצלחה שלו בעבר. מול הרס שאיפתו לכל החיים, הוא מבין שיש לו רק עוד הזדמנות אחת לגרום לאוצר היקר שלו לזרוח שוב – ארגון תחרות מוזיקלית גדולה…




לגמר חמש מתמודדים: עכבר חובב ג’אז, שנאומו חכם כמו הטריקים שלו, נער פיל ביישן בעל קול נפלא אך תראקי, האם המותשת ל -25 חזירונים, שחלם על קריירה מוזיקלית כנער, גורילה, בנו של גנגסטר, להוט להשאיר אחריו את המורשת הלא כנה של משפחתו ואת דורבן, מעריץ פאנק רוק, מי חולם על קריירת סולו לאחר שהוצא על ידי חברי הלהקה וננטש על ידי בן זוגו השחצן.

שם הסרט: Sing – 2016
לשיר לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



לצפייה בסרט “לשיר 2” – לחץ כאן

[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט “לשיר”

הורים וילדים, אל תפספסו את הסרט הזה, לפיצוץ מצב הרוח הטוב!  הגיבור, באסטר מון, קואלה רכה ורכיכות – הוא, למעשה, בחור פעיל ויוזם ביותר, אימפרזאריו מעט עקום, אך עם לב גדול; דובי העולם התחתון מדברים, כמו אחרת, במבטא רוסי; הפיל הוא נער עם עודף משקל ורגיש, מאוים על ידי העכבר (האגדה לפיה פילים מפחדים מעכברים). האחרון – למרות גודלו – הוא גם גנגסטר. כבשה היא סוג של יועץ / קול סיבה של הגיבור הראשי (חברו הטוב ביותר של הגיבור הוא זכר, אך נמשך ללא כרכובים.
דמויות אחרות מצביעות על נושאים רגישים יותר – הגורילה הצעירה ג’וני  הוא הילד מסביבה מקופחת, אך בעל כישרון מולד. למעשה, הגורילה הצעירה – זו שמשתחררת מעולם אלים באמצעות תשוקתו למוזיקה. החזירונים מהווים את המשפחה האמריקאית האופיינית, עם בעל אדיש ואישה – רוזיטה (קולה של ריס ווית’רספון) שרוצה לעשות משהו אחר מאשר להיות עקרת בית.
למעשה, המוסר של הסרט מתייחס גם להצלחה ולחלום האמריקאי: נאמר במשפט אחד, זה יישמע כך – “לעולם אל תוותר על הלחימה כדי להגשים את חלומך!”
הילדים הצעירים ביותר יראו עד כמה עולמם של בעלי החיים האנתרופומורפיים הוא מגוון וכיצד הם חיים יחד למרות ההבדלים ביניהם, ואולי בהמשך ילמדו סובלנות כלפי אחרים, השונים מאיתנו.
הסיפור מעביר את הגיבורים באמצעות פיתולים רציניים, אך רגעים מצחיקים יש בשפע והמוסיקה היא תענוג, זו הנשמה האופטימית של הסרט, כמה ז’אנרים ניגשים אל המתחרים המצחיקים. הקולות נראו נבחרים במיוחד.

נכתב ע”י: עדן כהן, הרצליה

Exit mobile version