סרטים לילדים לצפייה ישירה

לשבור את הקרח 1

לשבור את הקרח הוא סרט של אולפני האנימציה של וולט דיסני. הסרט הוא שייך לקטגוריה סרטים מוזיקליים אך גם לקטגוריה קומדיית ההרפתקאות. אנה אופטימית וללא פחד יוצאת למסע יוצא דופן יחד עם קריסטוף אשר מוכר קרח לפרנסתו, אייל המחמד סוון ואיש השלג אולאף, כדי להציל את ממלכת ארנדל מהחורף הנצחי. חורף זה  נוצר בטעות על ידי אחותה הגדולה אלזה.




שם הסרט: Frozen 2013
לשבור את הקרח לצפייה ישירה. הסרט המלא הוסר מיוטיוב.



לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט לשבור את הקרח 2

[Total: 7 Average: 2.6]



מה חושבים הגולשים על הסרט לשבור את הקרח 1

אנשי דיסני עושים מה שהם עושים, ומדי כמה שנים הם מצליחים להחזיר את הילד שלנו לחיים. הפעם הם הצליחו עם לשבור את הקרח, אנימציה בהשראת האגדה “עלמת השלג” שאסור להחמיץ בתכנית החג של משפחות עם ילדים. סרט מהנה וססגוני, עם נושא עטוף בחורף נצחי אפשרי ויוזמה של הקרבה עצמית, יכול להיות מעניין עבור שאר הקהל, במיוחד שבעונה חסרות בכורות המחוברות לרוח החגים.
הכל מתחיל בארנדל, ממלכה שטופת שמש וביחסים טובים עם כל שכנותיה. במשפחת המלוכה, אן ואלזה הקטנות הן הנסיכות המאושרות בעולם. במשחקם הם מנצלים את כוחה של אלזה להפוך הכל לקרח, וממלאים את אולמות הארמון במזחלות, גושים, נטיפי קרח ובאנשי שלג. רק תאונה תראה לכולם שהכוח של אלזה יכול להיות קטלני, והילדה תצטרך לכסות את ידיה בכפפות ולפרוש במשך שנים לחדר הארמון שלה, תוך התעלמות מוחלטת מקריאותיה של אנה. שנים לאחר מכן, אלזה (אידינה מנזל) תביא חורף נצחי לממלכה ותברח אל ההרים, ואן תצטרך ללכת לחפש אותה…




לשבור את הקרח הוא סרט לפרס אוסקר, ולמרות שהמסך מתמלא בשלמות מתמטית של פתיתי שלג, אתה תימס מול האנרגיה של אנה, איש השלג אולף (ג’וש גאד) ותשוקת הגזר של אייל סוון. ההתחלה השטוחה למדי של הסרט נשכחת במהירות כאשר אולף מופיע על הבמה, איש שלג מבולבל שמלווה את אנה והדוב קריסטוף (ג’ונתן גרוף) במסעם בחיפוש אחר אלזה.
ג’וש גאד מציע את אחד התפקידים הווקאליים הטובים ביותר שנשמעו אי פעם, וההשפעה שלו על האנימציה ברורה: כל מה שצריך לעשות זה להופיע בסצנה כדי שהקהל ירעד מצחוק, וזאת בסיפור הרבה יותר דרמטי מאשר בסרט פלונטר.
הרפתקאות הדמויות מלוות בשירים שנשמעים מעולה כאשר הזמרת של אלזה, היא אחת מהרכישות החדשות של סדרת פוקס. בהחלט יש לה את השיר הכי יפה באנימציה, Let It Go, שבו אלזה, משוחררת מהפחדים לפגוע בסובבים אותה, משתמשת בכוחותיה על ראש ההרים כדי ליצור ארמון קרח מדהים.

כתבה: אלונה קינוובה

Exit mobile version