סרטים לילדים לצפייה ישירה

לשבור את הקרח 2

הסיפור של לשבור את הקרח 2 מתחיל זמן מה לאחר אירועי הסרט הראשון, בארנדל שתושביה נהנים משלווה. בתחילה, נראה שהאתגר הגדול ביותר בסיפור הוא רצונו של קריסטוף לבקש מאנה אישה, אבל רק עד שאלזה שומעת קול מסתורי שמזכיר לה שיר ערש מילדות. איום על טבעי והאפשרות שהעבר של הממלכה לא יהיה כל כך בהיר כפי שאני חושב ששתי האחיות יזרקו את הגיבורות להרפתקה חדשה.




לשבור את הקרח 2 עולה לרמת הציפיות הגבוהה ביותר מבחינת מורכבות האפקטים החזותיים והקוליים. יצירת המופת של סיפורו של אנדרסן עם קסם של ממלכת הקרח ושירים מגניבים.

 Frozen 2 משנת 2019
לשבור את הקרח 2 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט לשבור את הקרח 1

[Total: 4 Average: 3]



מה חושבים הגולשים על הסרט לשבור את הקרח 2

אני אומרת מההתחלה שמדובר על סרט שאסור לפספס. למרות ה שסרט ההמשך, לשבור את הקרח 2, ירתק רק ילדים מתברר שהוא עומד בציפיות גם עבור בני הנוער ואפילו מבוגרים. הייתי אומר שהכשרון הגדול של הסרט הוא טכני: מעולם לא ראיתי אנימציה בעלת מורכבות חזותית כזו (למרות שהתלת מימד לא מציע הרבה), במיוחד דרכים מהפכניות של אנימציית מים, כמעט בכל צורותיה, החל מפתיתים וקרח, טיפות גשם וגלים. .
הסיפור מתחיל זמן מה לאחר אירועי הסרט הראשון, בארנדל שתושביה נהנים משלווה. בתחילה, נראה שהאתגר הגדול ביותר של הסיפור הוא הרצון של קריסטוף (ג’ונתן גרוף, להיראות על בשרו בסדרה המצוינת Mindhunter) לשאול את אנה (קריסטן בל, שיכולה להתפאר גם בסדרה המצוינת “המקום הטוב”). אבל רק עד שאלזה (אידינה מנזל) שומעת קול מסתורי שמזכיר לה שיר ערש של ילדות. איום על טבעי והאפשרות שהעבר של הממלכה לא יהיה כל כך בהיר כפי שאני חושב ששתי האחיות יזרקו את הגיבורות להרפתקה חדשה.
מעריצי הסרט הראשון יעריכו את העובדה שסרט ההמשך שופך אור על שאלות ללא מענה מאז, תוך הרחבת המיתולוגיה הסקנדינבית בלב הסיפור.




אבל, בלי קשר למוטיבציה, היא ממשיכה לפעול כמעט באותה נוסחה: אלזה עוזבת, ואנה ושאר חברי הלהקה עוקבים אחריה בלא נודע, מול אתגרים חדשים וחדשים. כך, הסיפור מרתק את הקהל שלו עד הקצה, והנוכלים יזכרו בדיון על “פשיטת הרגל היצירתית” של דיסני, דיון שנפתח בעקבות התעקשות החברה להמר על רימייקים להצלחות העבר, תוך סירוב להציע דמויות וסיפורים זָר.
ללא קשר לתצפיות אלה, לשבור את הקרח 2 מצליח להשאיר אותך מכור. זה, אחרי הכל, סיפור של חוסר אנוכיות, של תיקון והנחה של טעויות העבר, של התמדה והקרבה למען הכלל. זהו סיפור על אהבה לאנשים אהובים ומתי אנו שמים את עצמנו במקום השני כדי לגרום להם להרגיש טוב יותר. נכון, אפשר לעקוף את זה – אבל לא אלא אם כן אתה טכנאי שיודע מה הוא עושה. ומה זה משנה שלפחות ביקום של דיסני שום דבר לא אבוד, הכל משתנה? לפעמים זה אפילו לא משתנה, אבל זה נשאר אותו הדבר…

כתבה: אלונה קינוובה

Exit mobile version