סרטים לילדים לצפייה ישירה

לוקה

הסרט המצויר החדש של דיסני מציג את לוקה, ילד קטן ונחמד שחי קיץ בלתי נשכח בריביירה האיטלקית. לוקה אוהב ג’לטו איטלקית, פסטה ואינספור טיולי קטנוע. לוקה חולק את ההרפתקאות הללו עם חברו הטוב החדש, אך כל הכיף מאוים על ידי סוד עמוק: מפלצת ים מעולם אחר, ממש מתחת לפני הים.




לוקה ואלברטו יוצרים קשר מהיר. הם חולמים לקנות ווספה ולנסוע יחד מסביב לעולם. התוכניות שלהם כמעט נעצרות, עם זאת, כאשר הוריו המפחידים של לוקה מאיימים לגרום לו לחיות את דודו המוזר אוגו בתעלות. במקום זאת, לוקה בורח עם אלברטו לעיירה פורטורוסו. שם הם נתקלים בג’וליה, טומבוי ג’ינג’י, בעל נפש עצמאית עם חלומות לזכות בגביע פורטורוסו – טריאתלון איטלקי מסורתי המורכב משחייה, רכיבה על אופניים ואכילת פסטה – ובאביה החד-זרוע, החסיף מאסימו. במטרה להרוויח מספיק כסף לרכישת ווספה, הבנים נעשים חברים עם ג’וליה כדי לזכות בגביע הרחק מהאלופה המרושעת חמש פעמים ארקול ויסקונטי והגאונים שלו בעוד עיר שלמה מטילה שכר עבור מפלצות ים ראשים.
המסר הבולט ביותר בסרט אניציה לוקה הוא חופש: זה בהחלט מה שהווספה מייצג, היכולת להיות בלתי מוגבלת לא רק דרך הים, אלא גם דרך היבשה. המסר השני המתפתל סביב הנרטיב הפולקלורי, לעומת זאת, הוא הזהות, או האנשים שבאמת מאחורי הפנים הציבוריות שלנו. ארקול הנבל הוא אהוב בתחילה ולכאורה, כאילו נלקח ממגזין איטלקי. עד מהרה אנו מגלים כי אהבתו לא אמיתית ולמעשה הוא שולט באמצעות הפחדה.

שם הסרט: Luca 2021
לוקה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 12 Average: 3.1]



מה חושבים הצופים על הסרט לוקה

לפני כשבועיים היה לי יום שמח במיוחד כי הצלחתי לצפות בסרט החדש לוקה. אז מדוע אהבתי כל כך את לוקה? ובכן זה בהחלט סרט טוב שעושה טוב לנשמה. עיצוב הדמויות מהווה חוויה מרעננת והבחירה של כפר הדייגים האיטלקי תמיד תהיה בונוס גדול ואפילו על מסך קטן. חלק מהוויזואליות עוצרת נשימה. פיקסאר מצטיינת בתיאור הסביבה התת-מימית, כפי שראינו כמובן ב- Finding Nemo (2003) וב- Finding Dory (2016), ולוקה אינה יוצאת דופן, עם קהילת החקלאות התת-מימית ש”מפלצת הים “לוקה שייך להיות מעוצב בצורה מדהימה ב כל גוון של ירוק וכחול.
לוקה (ג’ייקוב טרמבלאי) גר עם הוריו וסבתו מתחת לים, משתוקק לחקור את העולם מעל המים, אך אמו (מאיה רודולף) מגוננת יתר על המידה. יום אחד הוא אמיץ מספיק כדי לפרוץ את פני השטח ופוגש את אלברטו (ג’ק דילן גראזר) שנהנה מחיי החופש שבילה ביבשה, כאדם וחוקר את האוקיאנוס כמפלצת ים, כשהוא מתחשק לו. אלברטו משכנע את לוקה ללכת לכפר במרדף אחר משהו שליבם חפץ – ווספה. הם מסתבכים עם הבריון העירוני ארקול והחכם-ב-גזע ג’וליה (אמה ברמן) – שהם יריבים קשתים בטריאתלון השנתי של העיר – מרוץ עם שלושת השלבים הרגילים – שחייה, רכיבה על אופניים ואכילת פסטה. לוקה נקרעת יותר ויותר בין אלברטו הנוטל סיכונים, שלא מקפיד במיוחד להסתיר את טבעם האמיתי מעיירה מלאה בציידי מפלצות ים לבין ג’וליה, המלמדת את לוקה על מושג בתי הספר ולמידה על העולם הרחב, לא יקום. הם פותחים שני צדדים שונים באישיותו של לוקה והוא צריך להיאבק באופן פנימי עם איזה אדם הוא.

אבי הדייג החד זרועי של ג’וליה (המזכיר את אביו של פלינט בעונן עם סיכוי לכדורי בשר) וחתולו מוסוליני המשופם הם שתי נקודות עיקריות בקרב שטיח הדמויות העשיר. סשה ברון כהן עושה את אחד הקומואים הבלתי נשכחים שלו כדודו של לוקה – מפלצת בים עמוק שמאתגרת אסתטית, נגיד. הוריו של לוקה שבאים ליבשה ומשתממים כל ילד שהם רואים במים במטרה למצוא את בנם הוא אחד החוטים הקומיים יותר. הקטעים היפים ביותר של האנימציה הם הרצפים שבהם לוקה ואלברטו שוחים, מזנקים וצוללים באוקיאנוס – הופכים לגמרי או חלקם לבני אדם בעודם באוויר ואז הופכים לעצמם המפלצת האמיתית במים. ישנם גם רצפי חלום ופנטזיה בהם לוקה מדמיין את שמי הלילה מלאים בכוכבים כאוקיאנוס של דגים או כאשר הוא מגלה את הרעיון של מכונות מעופפות ומדמיין אותם לוקחים אותו לחקור את החלל. הרישומים בסיום הקרדיטים מענגים במיוחד ואתה עלול להרגיש חבל שכל העניין לא היה מונפש בסגנון הזה.
בקיצור: לוקה האו סרט מעולה שחייב לצפות בו עדיף עם כל המשפחה.
נכתב ע”י: יונית, אמא של דור

Exit mobile version