סרטים לילדים לצפייה ישירה

לוני טונס

לוני טונס היא סדרה של סרטים מצוירים קומיים, קצרים אמריקאים שהופקו על ידי האחים וורנר וחל משנת 1930 ועד היום. בהמשך החברה התחברה עם מרי מלודי והמשיכו להפיק סרטים מצוירים מגניבים. הסדרה לוני טונס מציגה דמויות מצחיקות שהפכו להיות מפורסמות בכל העולם: באגס באני, דאפי דאק, פורקי פיג, אלמר פאד, רואד ראנר וויל אי. קויוט, טוויטי, סילבסטר, בוני, יוסמיטי סם, השטן הטסמני, מרווין המאדים, פפה לה פיו, פוגהורן לגהורן, ספידי גונזלס והרבה דמויות מצוירות אחרות.




לוני טונס היא הצלחה עולמית, עם מספר רב של סדרות טלוויזיה, סרטים עלילתיים, חוברות קומיקס, אלבומי מוזיקה, משחקי וידאו ופארקי שעשועים, המשמשים גם הדגל של האחים וורנר. לרבות מהדמויות היו וממשיכות להופיע במספר סדרות טלוויזיה, סרטים ופרסומות אחרות. הדמות המפורסמת ביותר, באגס באני, מוכרת כדמות תרבותית ויש לה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. סרטי לוני טונס – מרי מלודי רבים מדורגים בין הסרטים המצוירים הגדולים בכל הזמנים.

שם הסדרה: Looney Tunes
לוני טונס לצפייה ישירה בחינם, פרקים מאלים – כ15 שעות של לוני טונס.



איך להגדיר כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת

 




 

 

[Total: 1 Average: 5]



 

ללמוד יותר על לוני טונס

אני לא יכולה אף פעם לשכוח את הדמויות של לוני טונס. סרטי אנימציה קצרים אלה היו בעבר גם בבתי הקולנוע, אבל הימים של תוספת תכנות נעלמו לטובת יותר פרסומות ויותר שעות הצגה. הם תמיד יכלו לשלב שלושה קצרים לסדרת טלוויזיה של חצי שעה, מה שהם עשו לזמן מה.
לרוב הסרטים הקצרים בני שש דקות יש מושגים פשוטים. באגס באני משתתף בתחרות מאבק בזרועות עם יוסמיטי סם. פורקי פיג או דאפי דאק הם מצחיקים מאוד כי כל הזמן עוברים תאונות. זה רק מספיק עלילה כדי לעבוד עליה בחמש או שש דקות ולזרוק את כל הבדיחות שאתה יכול. אפילו דאפי ופורקי בהרפתקה בקבר ישן מייעלים את האקשן לקצבים חשובים.
זה גם מכסה הרבה ז’אנרים שונים. יש הרפתקה בסגנון אינדיאנה ג’ונס, מוטיב מערבי, פלוס סיטקום בסיסי. טוויטי וסילבסטר מגיעים בקרוב ובתקווה שהעונה הראשונה תכלול קצת רואד ראנר ופפה לה פיו.




הסרטים החדשים המצוירות של לוני טונס  אינן דומות לקלאסיקה הישנה. יש קצת איכות אנימציה פלאש ברקע וכמה מהתנועות המהירות יותר. כשזה מגיע לדמויות המרכזיות, האנימציה יותר מנוסחת.
לוני טונס אימץ את האלימות של הסטרימינג. באגס באני ואלמר פאד תמיד היו דמויות אלימות, והם תמיד היו אלימות מצוירת, אבל הם לא נרתעו מלפרוץ את הגבולות. הבדיחות כוללות חתיכות בשר ננשכות, גופות שרופות ויותר מהקטסטרופה הממוצעת של יתר הדמויות.
הלוני טונס חסרי כבוד ומלודרמטיים כתמיד. דאפי דאק עובר מלעג לאבל תוך שניות, ואף אחת מהתגובות לא מתאימה למצבו. ניתן לפתור בעיות עיקריות על ידי קיצורי דרך אבסורדיים כדי לקדם את הסיפור בחמש דקות. גם אלה עלולות להיות אפלות למדי ולכלול בדיחות חולניות.

מאת: מרינה סטרולוביץ



Exit mobile version