סרטים לילדים לצפייה ישירה

לא טיפוסי

לא טיפוסי היא סדרת נוער על בגרות ורעיון להיות שונה. סם הוא בן 18 וסובל מאוטיזם. עכשיו, בשנות העשרה לחייו, הוא מחפש עצמאות ורוצה לדעת מה זה אומר לאהוב. מסע מרגש ומהנה של גילוי עצמי וחופש. הנושא המרכזי של הסדרה הוא השאלה הנצחית: מה המשמעות של נורמליות באמת? ניתן לצפות בטיפוס / לא טיפוסי בנטפליקס.




שם הסרט: Atypical
לא טיפוסי לצפייה ישירה – סדרות נוער אמריקאיות



 

 



 

[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על סדרת נוער לא טיפוסי

לא טיפוסי הוא סיפור חיים מעניין של משפחה מיוחדת. סדרת נוער שחייבת להמשיך כי יש בה משהו מיוחד. זה חם, מצחיק, נעים, אינטליגנטי, מציאותי …
השחקנים מושלמים בתפקידיהם. ג’ניפר ג’ייסון ליי היא זו שכבר אינה זקוקה להקדמה, וכאן היא מתקפלת בצורה מושלמת כאם. קייר גילכריסט משחק תפקיד מקסים וגורם לך להבין אותו 🙂 בריגט לונדי-פיין היא שהכי הפתיעה אותי. היא מאוד טבעית במשחק שלה. ויש לו כריזמה. אני מקווה לראות את זה בפרויקטים אחרים. גם מייקל רפפורט משכנע מאוד, בתפקיד אביו של ילד עם אוטיזם ומשפחה שקצת מוטרדת לפעמים :)) אני חייב להזכיר גם את ניק דודני, זה שמגלם את זאהיד, הדמות המטורפת, המצחיקה, האלטרואיסטית.
לא ציפיתי שהוא כל כך יאהב את זה, אחרי 2 הפרקים הראשונים לא הייתי מאוד משוכנע, אבל אמרתי שצפיתי בפרק אחר וכך סיימתי 2 עונות ביומיים. אני לא מסיים סדרות כל כך מהר, בסדר, זה לא כל כך הרבה זמן, אבל זו סדרה טובה וזה לא משנה בן כמה אתה, יש לך מה ללמוד ממנה.



אני לא חושב שהיה פרק שלא הצחיק אותי לפחות פעם אחת, או לפחות גרם לי לחייך. סדרה טובה, שחקנים טובים, בסדרה יש הכל, דרמה, סבתות בדיחות וזה מאוד מציאותי, אז אני ממליץ.
האמת שמדובר על סדרות נוער נטפליקס שיכולה לעבור בקלות מתחת לרדאר, מהרשימה המפלצתית של נטפליקס. גיליתי את זה רק אחרי שראיתי את “אחרי החיים” עם ריקי ג’רווייס (מעולה!). זו סדרת פופקורן קלילה שמשאירה אותך במצב רוח טוב. סם, הילד האוטיסט, למרות שיש לו פערים חברתיים הספציפיים למצב שהוא סובל ממנו, הוא מתעסק כל הזמן בהבנת האופן שבו עובדים “אנשים רגילים”. מכאן, מפולת של אירועים מצחיקים ומגושמים, מהאובססיה שהוא מפתח לפסיכותרפיסט שלו, שהוא משוכנע בתוקף שיש לו בן זוג נשמה, ועד לחוויה של האהבה הראשונה, עם הנערה שהוא רואה רק בת זוג זמנית.

נכתב ע”י: עדן כהן, הרצליה

Exit mobile version