סרטים לילדים לצפייה ישירה

כלב מי שמנגן 3: הקרב על הקצב

הסרט אנימציה כלב מי שמנגן חוזר עם הרפתקאות חדשות על מוזיקה בסרט השלישי בסדרה – כלב מי שמנגן 3: הקרב על הקצב. בודי,   כלב הרוקנרול חוזר לכפר הולדתו ושם לב שהחיים השתנו. כבשים וזאבים חיים בהרמוניה. עם זאת, זה לא מסתדר עם הייזל הכבשה המקומית, שנהנתה מהימים עברו כאשרהיו סכסוכים וקרבות בין שתי הקבוצות. היא נשבעת איכשהו לעורר צרות ולהחזיר את המתח בין הזאבים והכבשים.
בינתיים בודי מגלה שלהקת בנות בלבד בתוכנית תחרות מוזיקלית פופולרית לא יודעת מי האליל שלו, אגדת הרוק אנגוס סקטרגוד! נאלץ להצטרף להופעה לאחר עזיבתו של אנגוס, בודי תופס את מקומו כמאמן מוזיקלי של להקת הפופ הבנות כדי להחזיר את שמה הטוב של אגדת הרוק. זהו זיווג לא סביר שכן ההופעות של הבנות מסתמכות על תאורה נוצצת, תלבושות ראוותניות ומכונת בועות. לעומת זאת בודי רוצה שהם יאמצו את האנרגיה הגולמית של רוק אנד רול טהור ואת כוחה של המוזיקה. הם מכים את הראש, מה שמוביל לכישלון אפי כשהם מופיעים בפעם הראשונה בטלוויזיה בשידור חי.




עם זאת, הבנות ובודי בסופו של דבר מתחברים. בודי מלמד אותם איך למצוא את הקול שלהם ולכתוב שיר מקורי, והם בתורם עוזרים לו לקדם את המשחק שלו בתוכנית הטלוויזיה. בקרוב בודי זורק דוקרנים ועלבונות קדימה ואחורה עם המאמן המוזיקלי השני. בודי הוא להיט בקרב הקהל והופך בן לילה לסנסציה של אישיות טלוויזיה. לפתע בודי והבנות נעים לכיוונים מנוגדים, כשהבנות עוצרות שיר חדש על הרמוניה ויחד, בעוד ההופעה של בודי בתוכנית גורמת לפילוג בכפר.
בגלל אי הבנה הבנות משוכנעות שבודי לא אוהב את השיר החדש שלהן ובכך מחליטות לעזוב את ההופעה. זמן קצר לאחר שבודי מגלה את הגילוי המזעזע שמנחה התוכנית הוא למעשה הכבשה הממורמרת מהכפר שלו הייזל, שהתחזה לזאב! הייזל מנסה למנוע מבודי לחשוף את האמת, אבל בעזרת הבנות ואנגוס סקטרגוד, הן מצליחות לחשוף את המארח המזויף. בסופו של דבר הבנות לראשונה את השיר החדש שלהן ומפגישות את כולם עם המסר של הרמוניה.

שם הסרט: Rock Dog 3: Battle the Beat – 2022
כלב מי שמנגן 3: הקרב על הקצב לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.



[Total: 1 Average: 5]

כלב מי שמנגן 1 – לחץ כאן לצפייה ישירה

כלב מי שמנגן 2 – לחץ כאן לצפייה ישירה



Exit mobile version