סרטים לילדים לצפייה ישירה

כלב אדום

כלב אדום הוא סרט על חברות, נאמנות, אהבה ומסירות, דברים שרק לעתים רחוקות מוצאים בבני אדם. החיות שהתיידדו עם בני אדם נאמנות ותמיד כאשר האנשים עוברים רגעים קשים, הנוכחות של החיות עוזרת להתגבר על הכל. בסרט מוצגות סיפורים שונים המסופרים על ידי אנשים שונים שחייהם הצטלב בקיומו של כלב אדום.




הסרט כלב אדום, למרות שהוא משובץ בקטעים קומיים ונועד להיות קומדיה, מסתיים לא הכי טוב … עבור צופים רגישים, הוא טרגי, הטרגדיה מודגשת על ידי חשיפת הכלב האדום על היעלמותו של אדונו האהוב, אך כדי להפחית את “טרגדיית הנשמה” שחווה הצופה, נקט יוצר הסרט בפתרון פשרה של “ימשיך”, מרמז על המסר העצוב אך האמיתי שהחיים ממשיכים.

שם הסרט: (2011) Red Dog
כלב אדום לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית עם אפשרות להגדיר כתוביות בעברית



[Total: 2 Average: 4]



מה חושבים הצופים על הסרט כלב אדום

האמת שסרטי חיות הפסקתי לראות אחרי שראית את הסרט האצ’יקו ב-2009. מאז לא צפיתי באף סרט שבו בעלי חיים מתגלמים, וגם לא סרטים שבהם אנשים מצילי נפש מצילים חיים של חיה. את המכה מתחת לחגורה קיבלתי לפני כמה ימים כשהייתי צריך לראות סרט עם אחי בן ה-11 באתר זה כי הוא עדיין לא במבין מספיק טוב אנגלית. למרות שהסרט מסתיים כפי שלא רציתי היה שווה לעזור לאח הקטן שלי להבין את העלילה.
כלב אדום הוא סרט טוב מאוד על כלב שבוחר בעצמו את הבעלים שלו, הסרט יפה אבל גם מאוד עצוב במיוחד שזה סיפור אמיתי מאוסטרליה.




זה סרט יוצא דופן, מהמם שהרשים את אחח שלי מאוד. נראה קומדיה טובה מאוד אבל יש לה רגעים עצובים ומרגשים אחרי החצי שלה והתרשמתי מהעובדה שהכלב האדום חיכה לאדון שלו בבית במשך שלושה שבועות, ואז התחיל לחפש אותו.
סרט מרשים ביותר, כל כך דרמטי, שאי אפשר להחשיב אותו כסרט חלש, גם אם הייתם דוחים את הקצב שלו, לפעמים איטי, במבנה שבו הוא עשוי (דרך סיפורי הדמויות, שאולי ישעממו כמה) , או כמה רגעים מכריעים שמתייחסים אליהם בצורה שטחית. אבל הסיפור של הגור ההוא, איך שהוא מתקדם בנרטיב, הדרמות בסרט, הכל כל כך נעים שהסרט בהחלט כובש אותך. באופן מפתיע, אפילו הרבה רגעים מצחיקים היו נוכחים

מאת: דודו

Exit mobile version