סרטים לילדים לצפייה ישירה

יצאת כריש 2

יצאת כריש 2 מביא לאקרנים המשך הסיפור בגן עדן טרופי מתחת למים. טרויה, בורח ממתקן מחקר של חיל הים וחוזר לשונית הנשאבת על סטרואידים וזעם. עברה שנה מאז שפי, דג קטן עם לב גדול, הביס את טרויה בקרב וכעת הגיע הזמן לנקום. למזלה של פי, שיש לו עכשיו בן עם אותה סירת חלומות ורודה קורדליה, טרוי וחבורת הכרישים שלו מגיעים כשהגאות נמוכה והכרישים לא מצליחים להיכנס לשונית. טרויה עם עיניים פרועות נשבעת שהוא יחזור … בזמן הגאות!




בעוד פי מנסה נואשות לאמן את הדגים בשונית באמנות של כיף מים, זר מוזר מופיע בשונית. רוני הוא דג מטופש למראה עם מוחו של איש מכירות. הוא גם המרגל הסרבן של טרוי, שנשלח לפקוח עין על פי. לא די בחבלה באימונים. כדי להסיח את דעתם של אוכלוסיית השונית מהתכוננות לקרב עם הכרישים, רוני מדבר אותם לרעיון מגוחך. התוכנית היא להציג מופע מגוון על מנת למשוך בני אדם שבתורם יגנו על השונית. אז בזמן שבית ספר מוטגני של דגים נרגשים מתחיל את החזרות שלהם, פי מתחסס מתחיל לבנות מלכודת כרישים במערה סמוכה. אבל הדברים לא נראים ורודים מדי עבור הגיבור המדוכא שלנו. לא רק שחבריו רואים מודל לחיקוי חדש אצל רוני, גם המנטור שלו – הצב הנבון נריסה – מסרב לקרוא למיתוס ים קדום שיכול להציל את השונית. העניינים הגיעו לשפל של כל הזמנים כאשר רוני מוליך את דגי השונית כדי להרוס את מלכודת הכרישים של פי וקורדליה נחטפת על ידי טרויה.



רוני חרטה מגיע אל פי כדי לחשוף את כוונותיו האמיתיות ופי מבין שגם הוא עשה טעות, מעולם לא האמין בדג השונית. כולם יכולים לשחק חלק – אפילו נריסה. בזמן שפי ורוני יצאו לשחרר את קורדליה, נריסה שוחה לזמן חבר ותיק. המים עלו וזה זמן ההצגה בשונית! בנו של פי ג’וניור אף תיקן את מלכודת הכרישים של אביו. תוך שימוש במיומנויות שלמדו לתערוכה, תושבי השונית מעכבים את הכרישים מספיק זמן כדי שנריסה תחזור, רוכבים על דרקון ים מדהים! הכרישים ממריאים ופי מפתה את טרויה למלכודת שלו, ומחזיר אותו לספינת מחקר של הצי. בסופו של דבר דג השונית יכול להופיע במופע שלהם במסיבת ניצחון ממתז … ועם התושב החדש ביותר שלהם, רוני.

שם הסרט: Reef 2: High Tide 2012
יצאת כריש 2 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 1 Average: 5]

לחץ כאן לצפות בסרט יצאת כריש 1



Exit mobile version