סרטים לילדים לצפייה ישירה

טלטאביז

טלטאביז היא סדרה פופולארית של סרטים לילדים קטנים. בעמוד זה ניתן לראות פרקים מלאים של טלטאביז בעברית ולהכיר את ארבע הדמויות אהובות שמשחקות בארץ האידילית של טלטאביז-לנד: דיפסי (Dipsy), לא-לא (Laa-Laa ), פו (Po ) וטינקי-ווינקי (Tinky-Winky ) לגיבורי הסדרה יש פעילויות מהנות ומרתקות, כמו התגלגלות, צחוק, התרוצצות אבל הילדים יכולים גם ללמוד דברים חדשים. הסדרה שנעשתה עבור הילדים קטנים, הפכה לפופולרית מאוד בכל העולם.




ארבעת הטלטאביז הם יצורים דמויי תינוק, כל אחד בצבע בהיר אחר ועם אנטנה בצורת שונה על ראשו. הבנים גדולים יותר: טינקי וינקי סגולה ודיפסי ירוקה. אחר כך מגיעות הבנות, לא-לאה המתוקת, הצהובה והקטנה ביותר, הפו האדומה. הם הולכים כמו תינוקות, עד לחלק התחתון הכבד שלהם, לובשים חיתול. הם מדברים כמו תינוקות, מכסים את עיניהם ואומרים, ”אה-הו.” הם, בפשטות, מקסימים.
טלטאביז חיים בעולם סוריאליסטי, פנטזיה צבעוני כאשר לשמש יש פרצוף אמיתי של תינוק והטלטאביז משתובבים על הגבעות הירוקות ומשחקים כל הזמן. פעם בכל פרק, האנטנות של הטלטאביז מתחילות להאיר, והכתמים הלבנים בבטן הופכים למסכי טלוויזיה, המציגים סרטונים של ילדים אמיתיים. בסוף כל פרק, קול גברי מרגיע אומר: ”השמש שוקעת בשמים. טלטאביז אומרים שלום.” הם מנופפים ונעלמים במורד חור בדשא.
עקב הצלחת הסדרה נוצרו צעצועים, משחקים או טלטאביז תחפושת שילדים אוהבים במיוחד.

שם הסדרה: Teletubbies
טלטאביז לצפייה ישירה בחינם, מדובב לעברית





 

 



 




 

 



 



 

 



 




 

 

 

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version