סרטים לילדים לצפייה ישירה

זוטרופוליס

זוטרופוליס הוא סרט מציור מציין של דיסני שמתרחש בעיר של חיות בשם בעיר החיות זוטרופוליס. שועל עם פה גדול צריך לברוח כשמבצע רצח. השוטר הטוב ביותר בזוטרופוליס, ארנב צדיק, הוא עוקב אחרי השועל, אך כאשר השניהם הופכים למטרות של מזימה, הם נאלצים לעבוד יחד ולגלות שאפילו אויבים טבעיים יכולים להפוך לחברים הכי טובים.




שם הסרט: Zootropolis או Zootopia – 2016
זוטרופוליס לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 9 Average: 2.7]



מה חושבים הצופים על הסרט “זוטרופוליס”

לאולפני דיסני יש המון ההצלחות ואין ספק שהסרט אנימציה ספרינטית וצבעונית, זוטרופוליס מראה לנו עולם בדיוני שבו בעלי חיים התגברו זה מכבר על יחסי הטרף וטורפים וחיים בהבנה טובה בעולם דומה לשלנו. למרות זאת, קריירה אינה נטולת אתגרים, והקרנת הבכורה של יום שישי מראה לך מה קורה כשאתה מסרב לתת למישהו אחר לבסס את מקומך בעולם ולהילחם על חלומותיך.
יש בסרט זה מסר הפמיניסטי, כי במרכז תשומת הלב נמצאת ג’ודי הופס שחולמת להיות שוטרת בזואטרופוליס, מטרופולין ענקי בו הכל נראה אפשרי. בהתפטרות להחלטת בתם האידיאליסטית, הוריה לוקחים אותה לאקספרס לזואטרופוליס, וג’ודי תגלה במהרה שחשבון הכפר אינו באמת תואם את העיר …
מצחיק וערני, הסרט ירתק את הילדים וגם את ההורים, אם כי הטון עשוי להיראות מעט לא בוגר אצל האחרונים. מובא לנו בגרסת תלת-ממד המשובצת והמדובבת, לזוטרופוליס יש את כל הסיכויים להציע כיף למשפחות ולמשוך באמצעות שילוב מעניין של ז’אנרים. יש לנו גם חקירה משטרתית שנותנת היבטים של אנימציה של ניאו-נואר: ניאו-נואר צבעוני שכזה, בתדירות נמוכה יותר!
בתסריט שכתבו ג’ארד בוש ופיל ג’ונסטון יש את כל מה שצריך כדי לומר לילדים (ולמה לא, מבוגרים) שאנחנו האחראים הבלעדיים למסע שלנו בעולם. נראה שג’ודי נועדה לקיום משעמם כמגדל ומוכר גזר (פלוס, כמובן, צרכן), אך לא, היא רוצה להילחם למען עולם טוב יותר כשוטרת. האומץ, ההתמדה וכושר ההמצאה שלה יעזרו לה להתבלט בתחנת המשטרה בזוטרופוליס, גם אם בקרב עמיתיה יש רק ארבע רגליים מרשימות כמו פילים, קרנפים והיפופוטמים. הגודל לא משנה, הנה אחד המסרים המשמחים של הסרט, המדבר, בין בדיחות והערות מצחיקות, על אפליה, תוך פיתרון של תעלומה כובשת ובלתי צפויה יותר ממה שהיית מצפה מאנימציה לכל המשפחה.

נכתב ע”י: עדן כהן, הרצליה




הידועה ביותר בסדרה שהייתה פעם, ג’יניפר גודווין אבודה בהתלהבות באישיותו הסולארית של ג’ודי האידיאליסטית, וג’ייסון בייטמן מעניק לה שורה טובה מאוד בתפקיד השועל ניק, נוכל ממציא שיבוא לעזור ל שוטרת כשמקבלת מקרה של לוטרה נעדרת. לפני תפקידו של שר חאן בספר הג’ונגל, אידריס אלבה הוא מפקד המשטרה, תאו שרוצה להיפטר מהארנבון הקטן. צוות השחקנים המקורי מצוין, למעט שאקירה, סולנית גז’לה, הדיווה המוזיקלית הגדולה של זוטרופוליס, בחירה שמסיחה את דעתה מהסיפור.
גם אם המראה התלת ממדי לא מרשים, זוטופיה מציעה הרבה אלמנטים שתופסים את העין ואף מזמינים אתכם לביקורת. העובדה שהמטרופולין מחולק למספר אזורים ספציפיים לבעלי חיים מסוימים (טונדרה, ג’ונגל, מדבר) היא נקודת המוצא של כמה תמונות מרהיבות, בעוד שהגדלים השונים של הגיבורים משאירים מקום להרבה חרקים חזותיים. טיול מהיר בשכונת המכרסמים גורם לג’ודי להיראות כמו קינג קונג, בעוד חבריה לפילים וההיפופוטמים מצביעים על כמה שהגיבורה באמת היא קטנה. יתרה מכך, המסגרות מלאות בתמונות המגיבות על המציאות שלנו: לדוגמא, לטלפון של ג’ודי יש לוגו מאחור שנראה כמו גזר נשוך והוא בהחלט מיוצר על ידי תאגיד הגזר.
מילת אזהרה להורים: הקטנטנים אילצו אתכם לבחון את Frozen and Tangled עשרות פעמים, התכוננו לסקור את זוטרופוליס לפחות 100 פעמים.

Exit mobile version