סרטים לילדים לצפייה ישירה

הקרודים 1

הקרודים הוא סרט מצויר מצחיק תלת מימד העוקבת אחר המשפחה המודרנית הראשונה בעולם פרהיסטורי. כאשר המערה שהייתה ביתם נהרסת – יחד עם שאר עולמם. משפחת קרודס מזועזעת מסכסוכים בין האנשים נאלצת לצאת למסע למצוא פתרון לבעיה. הם יגלו עולם חדש מדהים, מלא יצורים פנטסטיים ועתיד שמעולם לא דמיינה.




הסיפור של משפחת קרודס, למרות שהיא מתרחשת לפני כמה מיליוני שנים, נותנת את הרושם שהיום. כמו רוב האבות, אביו של גרוג מגן על אשתו ושלושת ילדיו. ערנותו המופרזת גרמה למשפחתו קשורה למערה לבטוחה, מאובטחת ו … משועממת מאוד. המחצית החזקה והכנועה של גרוג, אוגה מקבלת את המנטליות של בעלה ש”הפחד הוא טוב – השינוי הוא רע”, וכך גם בנם, טונק, שמאושר מהמצב. והתינוק קשה כמו סנדי עשוי להיות החבר האכזרי ביותר במשפחת קרוד.

שם הסרט: The Croods 1 – 2013
הקרודים 1 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט הקרודים 1

קודם כל אני רוצה לומר שלא ראיתי את זה בתלת מימד, ולכן דעתי איננה אובייקטיבית ב 100%. הסרט הזה נראה לי גרסת אנימציה, במרשם הקומיקס של חיי פי. עם האזכור שאהבתי יותר את האנימציה. הדמויות מצליחות, והנקודות המצוינות, התצלום הסופי, שחייבים לחזור עליו כי: “מצמצתי”, הוא מטורף.
אהבתי את הסרט ובמיוחד את הנער המרדן שצריך להתמודד עם הסמכות ההורית. גרוג עוסק אך ורק בהישרדות, אך איפ באמת רוצה לחיות וסקרנותה כלפי העולם שמחוץ למערתם מתנגשת עם הכללים הפרימיטיביים של אביה. (אפילו הזר המתריס, איפ מקבל את המיטה שלו לישון בו, בעוד שאר בני משפחת קרודס מטפסים זה על זה כדי לישון במשפחה.)
בסרט מככבים כמה שחקנים מעולים שמדובבים את הדמויות ובטח זה מביא עוד ערך לסרט: ניקולה קייג ‘(גרוג), ריאן ריינולדס (גיא), אמה סטון (איפ), קתרין קינר (אוגה), קלארק דיוק (ת’אנק) וקלוריס ליטמן (גראן). הקרודים מציג עידן שנקרא תקופת קרודציוס שנמצא בין תקופת היורה ל’עידן קצצואיק. זהו עולם של פאר ויזואלי חזותי שמציב אינספור אתגרים לשבט המוטרד שלנו.
חברת דרימוורקס לא יכולה שלא להפתיע, אחרי כל כך הרבה תארים מרשימים במהלך השנים האחרונות, ולהצליח להעלות סרט אחר לכל המשפחה, אנימציה נחמדה, מלאת הומור לכל אורכו, עם הרבה רגעים שאני מחזיקה הלאה ואל תתנו לך להשתעמם, דמויות יותר מצחיקות אבל במיוחד את השיעורים שתוכלו ללמוד בסוף. אהבתי את זה יותר ממה שציפיתי, בהיותי אחת האנימציות המרתקות ביותר של השנה, לפחות עד כה.
נכתב ע”י: יונית, אמא של דור

Exit mobile version