סרטים לילדים לצפייה ישירה

הקול בראש

סרט אנימציה של דיסני מתאים לצפייה ישירה עם כל המשפחה. חייה של ריילי, ילדה קטנה עליזה וחסרת דאגות, מתהפכים כשהיא צריכה להיפרד מילדותה המאושרת במינסוטה כדי לעבור לסן פרנסיסקו. זה הרגע בו רגשותיה לוקחים יוזמה, לחוסר שביעות רצונם של ההורים המומים לחלוטין ממצבה של הילדה.




כעס, סלידה, פחד, עצב ושמחה רבים, משתפים פעולה והולכים לאיבוד בדיונים סותרים בניסיון לגרום לריילי להתקדם ולמצוא חברים חדשים. “הפוך” הוא מטפורה יוצאת דופן לאופן בו אנו בנויים וכיצד אנו מתפתחים בהתאם לרגשות ורגשות הילדות. הסרט הקול בראש מומלץ מאוד לילדים גדולים יותר ואפילו לבני הנוער וגם למשפחות. על הרגשות המונפשים והמדברים האלה לבנות את אישיותו של ריילי, כמו גם לארגן את זיכרונותיו החיוניים (במערכת שנראית כמו הצלבה בין מכונת פינבול לקנדי קראש). יש הרבה הומור בקונפליקט הרגשות, כשעצב מבזבז זמן במוח ואין לו הרבה מה לעשות, כשג’וי משתלטת על כל הניתוח. הדברים עוברים חלק במוחו של ריילי בן ה -11 עד שהוריה מחליטים לעבור לסן פרנסיסקו. זה מייצר כאוס בקרב רגשות, ובקרב בין עצב ושמחה, הזיכרונות המהותיים הולכים לאיבוד, מה ששולח אותם להרפתקה בכל המוח כדי להחזיר את הדברים למסלולם, ולהשאיר את הפחד, הכעס והגועל אחראים לכל דבר.

הדמויות של הסרט לצפייה ישירה הקול בראש מוצלחות ביותר. נעים מאוד כנוכחות, נחמד וססגוני, גלגולי הרגשות האלה הקסימו אותי ואת הקטנה ולמרות שראיתי אותו
בקולנוע, אז על גבי מסך גדול מאוד, הפרטים הנוצצים, שנלמדו בקפידה רבה נתנו לדמויות הקטנות האלה זוהר קסום.

Inside Out – 2015
הקול בראש סרט דיסני לצפייה ישירה, הסרט דובר אנגלית וניתן להגדיר כתוביות בעברית



[Total: 6 Average: 5]



Exit mobile version