סרטים לילדים לצפייה ישירה

הנסיכה הגנובה

הנסיכה הגנובה הוא סרט מצויר מגניב, פנטזיה שהופקה על ידי האולפן האוקראיני אבל ברמה של הסרטים דיסני. הסרט מספר את סיפורו הקסום של רוסלן שיוצא להרפתקה מסעירה כדי להציל נסיכה יפהפייה ולהציל את הממלכה מכשף מרושע. 
רוסלן חולם להיות אביר הוא מגיע לעיר מלכותית הנשלטת על ידי המלך וולודימיר. שם, הוא פוגש את בתו המקסימה של המלך, הנסיכה מילה, ומתאהב בה ממבט ראשון.




עם זאת, מילה אינה כמו כל נסיכה רגילה. יש לה קמע קסום המעניק לה את היכולת להפוך לברבור. יום אחד, מכשף מרושע בשם צ’ורנומור תוקף את העיר וחוטף את הנסיכה מילה. התוכנית של צ’ורנומור היא להתחתן איתה ולהשיג שליטה על כוחות הקסם שלה. נחוש להציל את הנסיכה ולהוכיח את ערכו, רוסלן יוצא למסע נועז כדי לחלץ אותה מציפורני המכשף.
יחד עם חבריו הנאמנים, קוסם זקן מוזר בשם אלאמר ועטלף מצחיק ומדבר בשם וובה, רוסלן חוצה מכשולים מסוכנים ויצורים מיסטיים במסעו לטירה הקסומה של צ’ורנומור. לאורך הדרך, הוא נתקל בשורה של דמויות ססגוניות ועומד בפני אתגרים רבים הבוחנים את האומץ, האינטליגנציה והכישורים האמנותיים שלו.

כשרוסלן מתקרב לטירה, הוא מגלה את הכוח האמיתי של אהבה וידידות. הוא מבין שלא רק שאיפותיו האבירות מניעות אותו אלא גם חיבתו העמוקה לנסיכה מילה. בעזרת חבריו ותושייתו שלו, רוסלן מתכנן תוכנית להערים על צ’ורנומור ולהציל את הנסיכה. רוסלן מתעמת עם המכשף בקרב של שכל ואומץ. באמצעות הנחישות, האומץ והקשרים שרקם, רוסלן מצליח להביס את צ’ורנומור ולשחרר את הנסיכה מילה מהשבי שלה. הממלכה שמחה כשההצעיר שהפך לגיבור חוזר עם הנסיכה, ומחזיר את השלום והאושר לארץ.
הנסיכה הגנובה הוא סרט אנימציה המשלב אלמנטים של רומנטיקה, הרפתקאות ופנטזיה. הסרט מלמד את הצופים הקטנים שיעורים חשובים על באהבה, אומץ, כוחם של חלומות והנאמנות.

The Stolen Princess – 2018
הנסיכה הגנובה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



Exit mobile version