סרטים לילדים לצפייה ישירה

הנה בא הארנב קוטנטייל

פיטר קוטונטייל הוא ארנב פסחא צעיר שחי בעמק אפריל, שם ארנב הפסחא הראשי מפקח על ביצים צבעוניות, סוכריות שוקולד ומצנפות לחג הפסחא. קולונל וולינגטון באני, ארנב הפסחא הפורש, שם את פיטר ליורשו, למרות ההתפארות והקשקושים שלו, דוגמה כאשר אוזן שמאל שלו צונחת. פיטר, שחלם להיות ארנב הפסחא הראשי כמעט כל חייו, מקבל בשמחה.




ארנב רוצה להיות ארנב הפסחא הראשי, רק כדי שיוכל להרוס אותו לילדים בכל מקום, כנקמה על אובדן הזנב שלו, שנדרס על ידי ילד קטן שגלגל- החליק מעליו והיה צריך להחליף אותו בזנב ברזל קשיח, ומכאן שמו. איירון טייל הולך לעמק אפריל שם קולונל באני עומד להכתיר את פיטר לשפן הפסחא הראשי החדש ומציע תחרות לראות מי מספק הכי הרבה ביצים וזוכה כדי להיות ארנב הפסחא הראשי החדש, כך קובעת החוקה של עמק אפריל. פיטר, להוט להוכיח את ערכו, נענה לאתגר, למרות שהקולונל מסרב. למרות שפיטר מבטיח לקולונל שהוא לא ייכשל, הוא נשאר ער עד מאוחר לחגוג עם חבריו. למרות שהוא אומר לתרנגול שלו להעיר אותו ב-5:30 בבוקר, איירון טייל מתגנב לביתו ומאכיל בו מסטיק קסום, מה שגורם לעורבים לצוף כל כך רחוק עד שפיטר לא יכול לשמוע אותם, וכתוצאה מכך פיטר ישן ומאבד התחרות.



למרות שאיירונ טייל מצליח לספק ביצה אחת בלבד, זו עדיין ביצה אחת יותר ממה שפיטר מספק ולכן איירון טייל מכונה ארנב הפסחא הראשי החדש, לפי החוקה ומתחיל להעביר חוקים שספק אם יהפכו את חג הפסחא לאסון מוחלט, כמו ציור ביצים בצבעי בוץ ובטון חדש, מורה למפסלי הממתקים להכין טרנטולות ותמנונים משוקולד במקום ארנבות שוקולד ואפרוחים, וערדילות פסחא במקום מצנפות פסחא. בינתיים, פיטר, שהתבייש בכך שהביטחון המוגזם שלו וחוסר האחריות שלו הובילו לטרגדיה הזו, משאיר את עמק אפריל בבושת פנים. למחרת בבוקר, הוא פוגש את המספר של הסיפור – סימור ס. סספראס, רוכל וממציא אקסצנטרי וידידותי שמספק לעמק לאפריל את הצבעים שבהם הוא משתמש כדי לצבוע את ביצי הפסחא שלו, אותם הוא מקבל מהירקות שהוא מגדל בגן שלו. הפתעות מכרוב אדום, לבן וכחול ותירס סגול ועד עגבניות פסים ושעועית כתומה.

שם הסרט: Here Comes Peter Cottontail – 1971
הנה בא הארנב קוטנטייל לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עם אפשרות להגדיר כתוביות בעברית.



[Total: 1 Average: 4]



Exit mobile version