סרטים לילדים לצפייה ישירה

המלצה על 5 סרטים מצוירים עם כלבים

ישנם סרטים מהפופולריים ביותר שנעשו אי פעם עם כלבים מפורסמים, גם אם מדובר על סרטים מצורים וגם בסרטים לילדים עם כלבים אמיתיים ושחקני קולנוע. כלבים הם חלק כל כך חשוב בחיינו שזה לא מפתיע. סרטי ילדים עם כלבים הם לרוב מאוד מצחיקים. כלבים וסרטים לילדים היו בית טוב מאז תחילת הקולנוע ולא פעם קרה שכלבים מסוימים היו מפורסמים יותר מהשחקנים.
הינה בהמשך כמה סרטים מצוירים לילדים עם כלבים שאני מאוד אהבתי. אם רוצים להמליץ על סרט נוסף עם כלבים יש לכתוב את הפרטים בתגובות.




1. בולט – הכלב עם כוחות על

בולט הוא אחד מסרטי אנימציה עם כלבים הטובים ביותר, “בולט” מרא את חייו של כלב עם כוחות על… לפחות זה התפקיד שהוא משחק בסדרת טלוויזיה, אבל החבר בעל הארבע רגליים מאמין שכוחותיו הם אמיתי.

 



 

2. על כלבים וגנבים – הסרט המצויר

הופק כמה גרסאות של הסיפור 101 דלמטים אבל האנימציה הישנה היה הסרט שהקסים דורות. זה המותג של סרטי דיסני. קרואלה דה ויל היא הנבלה שמצליחה ליצור היסטריה שלמה כשהיא בסופו של דבר חוטפת את כל הגורים הדלמטיים בלונדון. זה חלק מסדרת סרטי הכלבים הטובים ביותר.

 



 

3. ברבי ואחיותיה במרדף אחרי גורים

סרטים ברבי – טיפאני הכלבה וארבעה גורים חמודים. ברבי עם אחיותיה צ’לסי, סטייסי וסקיפר באות להתארח לחופשת קיץ עבור סבתן האהובה בעיירה איב. נראה שהאחות הצעירה, מחכה לחדשות הנעימות, כלב בשם טיפאני שימח אותם עם ארבעה גורים חמודים. הגיבורים שלנו לא צריכים להשתעמם, אנחנו צריכים לטפל בחיות מחמד, לשחק איתם, להאכיל אותם וללכת איתם.

 



 

4. החיים הסודיים של חיות המחמד

אחד מסרטי האנימציה האהובים ביותר על חיות, “החיים הסודיים של חיות המחמד” מראה מה חיות המחמד שלנו עושות לאחר שהבעלים שלהן עוזבים את הבית. סרט מצחיק במיוחד שגם מלמד את הצופים על דברים שבטוח לא ידעו על החברים על ארבע.

 




 

5. היפהפייה והיחפן – סיפור אהבה של כלבים

היפהפייה והיחפן הוא בולט בין סרטים מומלצים לילדים של אולפני דיסני שעוקב אחר קוקר ספנייל מפונק בשם ליידי שחייה הנוחים חומקים ברגע שלבעלים שלה יש תינוק. כאשר, לאחר כמה נסיבות מתוחות, ליידי מוצאת את עצמה משוחררת ובחוץ ברחוב, היא מתיידדת ומוגנת על ידי טרמפ. רומן מתחיל לפרוח בין שני הכלבים, אבל ההבדלים הרבים ביניהם, יחד עם דרמה נוספת בביתה של ליידי, מאיימים להפריד ביניהם.

פורסם ע”י לילך

[Total: 1 Average: 4]



Exit mobile version