סרטים לילדים לצפייה ישירה

היפה והחיה הסרט המלא

במשך השנים היו כמה גרסאות של הסיפור המפורסם, היפה והחיה, גם סרטים מצוירים וגם סרטים עם שחקני קולנוע. סרט זה משלב גם אנימציה וגם שחקנים בעיירה הקטנה, צעירה ליברלית שאוהבת לקרוא, דואגת למטלות היומיום המונוטוניות שלה. היא גרה עם אביה מוריס, אמן בודד. למרות שהיא יפה ומיטיבה, תושבי העיר לא יודעים מה לחשוב עליה, ונותרים חידה עבורם. בל מסרבת ללא הרף הצעות חברות של גאסטון השחצן, ומתעלמת ממנו לחלוטין.




בתאונה מצערת, אביו של בל הופך להיות אסיר בטירת החיה, ובל הולכת לחפש אותו. היא מוצאת ומציל אותו, אך משלם מחיר – היא נשארת אסירה בטירה, בתמורה לחירותו של אביו. היא מתיידדת עם משרתי הטירה, המקווים בסתר שבל היא זו שתשבור את הכישוף. לאור היחסים הסותרים בינה לבין החיה, נראה שרומנטיקה אינה אופציה עבור השניים, אך בל היא עדינה ואוהבת ובעלת יכולת להסתכל מעבר למראה שבויה. בתורו, החיה יכולה להיות יצור נדיב ומגן. הוא מעמיד לרשותה את ספרייתו ומשעשע את האסיר הצעיר במגושמותו ובבדיחותיו, ובסופו של דבר נהנה לקרוא יחד. היא נותנת לו השראה להפוך לאדם טוב יותר, והוא מתחיל לרצות לחיות שוב.

שם הסרט: Beauty and the Beast 2017
היפה והחיה לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב – יש באתר גרסאות נוספות של סיפור זה. חפשו היפה והחיה



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט היפה והחיה

דיסני מפנק אותנו בהפקה דינמית חדשה, מלאת צבע ורגש. “היפה והחיה” מספר במיומנות את אחד מסיפורי הילדות האהובים ביותר, בגרסת לייב אקשן חדשה, בה הדמויות מתעוררות לחיים, תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה שתעביר את הצופים לארץ אגדות. כולנו מכירים ואוהבים את סיפור היופי והחיה שכובש את לבה. עם זאת, המחזמר החי והופעה “היפה והחיה” מדיסני, פותח נקודת מבט חדשה על הסיפור הזה, בעקבות – באותו זמן – צעד אחר צעד את האנימציה משנת 1991. הפעם, בל (אמה ווטסון) היא ממציאה צעירה, בנוסף לאישה הצעירה שאהבה את הספרים בסיפור המקורי ויש לה ולבהמה עבר שמסומן באותה הטרגדיה.
למרות שאנו מכירים את הסוף, אנו צופים בסיפור, שנתפס על ידי הסטים, התלבושות, התווים המוזיקליים, ההופעות המרשימות (לוק אוונס, קריקטורה מעט בתפקיד גסטון ועוזרו, לה פו, אותו שיחק ג’וש גד היו המועדפים עלינו), ואפקטים מיוחדים. המונחים המשבחים שאני משתמש בהם מסגירים את ההתלהבות שיש לי בזכרוני שחלמתי לגמרי לסיפור בזמן הצפייה בסרט. ההפקה פשוט הצליחה להעביר אותי לעולם ההוא למשך שעתיים.



בכל הסחרחורת החזותית והשמיעתית הזו שמענגת את עינינו ואוזנינו, מהפנטת אותנו, הישג נהדר של הסרט הוא שהוא גורם לנו באמת לדאוג לדמויות ויותר מכך – להאמין בסיפור האהבה שצומח על המסך. אז, היפה והחיה לא רק מציע מופע.
אמה תומפסון, איאן מק’קלן, יואן מקגרגור וסטנלי טוצ’י מופיעים לכמה דקות על בשרם (לא רק כקולות), ומציעים אבני חן פרשניות אמיתיות בסוף הסרט. התלת-ממד מודגש בארמון החיה, והבמאי ביל קונדון משחק עם המצלמה בעצמו ומשחזר את הצילומים המעגליים מתוך הרצף האנתולוגי של הריקוד בין החיה לבל משנת 1991. הוא עושה את זה כמה רגעים מראש, כאשר בל לראשונה מגלה את אולם הנשפים, בתנועה עוצרת נשימה. השירים המקוריים, שהלחינו האוורד אשמן ואלן מנקן לאנימציה משנת 1991, נשמרים בסרט והופכים אותנו לנוסטלגיים. שמעתי צופה ממלמל אלי, “תהיה אורח שלנו.”+
הסרט הוא גרסה מחודשת טובה מאוד, השומרת על התסריט של הסרט הישן, אך עם עיבודים קטנים, ואני אומר שיפורים רבים, ומביא כמה הסברים בהשוואה למקור. הקישוטים עשויים היטב, והאווירה שנוצרה יוצאת דופן. סרט שמצליח לתפוס אותך ביקומו.
אך על מנת ליהנות באמת מסרט זה, עליכם להבין תחילה שהוא מחזמר, ומסיבה זו יהיו בו סצינות רבות בו הוא מושר, ובכך מכבדים את הסרט המקורי ושיריו. הכל היה מאוד טוב, הבעיה היחידה שלי (אולי רק שלי) היא שהם בחרו באמה ווטסון בתפקיד בל, אני חושב שהתפקיד והפיזיונומיה לא מתאימים לה בכלל, במקום לבחור בשאר השחקנים, למטה פלריה.
אם אהבתם את הציור המקורי, בהחלט כדאי לכם לראות את הסרט הזה, זה שווה את זה !!!
בשורה התחתונה: הסרט היפה והחיה מומלץ לכל הגילאים וגם להורידם.

אסתר, אמא של דור

Exit mobile version