החיוך של רוזי

החיוך של רוזי היא סדרת טלוויזיה מצוירת לילדים בגילאי 3 עד 6 שנים. לסדרה החיוך של רוזי יש גם את השם רוזי וגטקס. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהן של ילדה קטנה בשם רוזי וחברותיה וויל, הולי, הדוב הגדול, אוקלי עץ האלון העתיק וגטקס הארנב הכחול. יחד הם יוצאים להרפתקאות מהנות ולומדים שהכל טוב יותר בעזרת מעט עזרה מהחברים.

[Total: 2 Average: 5]



החיוך של רוזי והדוב הקטן השובב

החיוך של רוזי- ללמוד על מזג האוויר

 

החיוך של רוזי והלביבות טעימות

רוזי חסכת במים




החיוך של רוזי – ביקור מפיית השיניים

החיוך של רוזי לומדים לעזור

 

החיוך של רוזי – מחפש דוב שלג

רוזי ומשחק מחבואים

החיוך של רוזי, סדרה מומלצת לילדים קטנעם

הסדרה מוכרת גם בשם רוזי וגטקס ומומלצת במיוחד לגילאי 3 עד 6. העונה הראשונה של סדרה החיוך של רוזי הציגה את הדמויות הראשיות בעולמה של רוזי וקבעה את היחסים בין החברים. רוזי וגטקס הן הדמויות הראשיות של הסדרה החיוך של רוזי. רוזי נראית כמו איזו בובה, עם שיער מבד או נייר שמאובטח בכפתור בחלק העליון של ראשה. גטקס הוא הארנב הכחול שתמיד נמצא בסביבתה של רוזי.
חברים נוספים של רוזי הם הולי היא ילדה יותר קטנה וויל שהוא ילד אימפולסיבי. יתכן שרוזי דלוקה עליו. למרות היותו זכר, הוא מדובב על ידי תרזה גלאגר.



הרפתקאותיה של רוזי והחברים שלה

הדוב הגדול הוא דובון אנימציה גדול, יש לו אחיין הדוב הקטן ואנחנו לא יודעים מי אחיו. ציפור הכחולה היא ציפור מזן לא ידוע לנו, אך היא ממשפחת הקלאוניים או תוכי. דמות נוספת אשר מופיעה בסדרת החיוך של רוזי הוא אוקלי שהוא עץ אלון עתיק. הורים צריכים לדעת שסדרת החיוך של רוזי מיועדת לגיל הרך ומתמקדת בנושאים חשובים על חברות ומשחק דמיוני. רוזי וחברותיה נהנים להיות בחוץ בגינה של בתיהם, שם יש גבעות, מערות, סלעים ונחלים מתפתלים מהווים את הסצנה להרפתקאותיהן.
רוזי משקפת את חדוות המשחק השיתופי והחברות, אבל זה לא אומר שאין רגעים של סכסוך בין הדמויות. בדיוק כמו בחיים האמיתיים, הם יכולים להיות לא נעימים ונבחנים זה עם זה, ולעתים קרובות יש להם רעיונות ודעות שונות. למרבה המזל, עם זאת, הם לומדים הרבה כשהם פותרים את הבעיות המתעוררות במהלך הרפתקאותיהם, ותמיד יש משהו חיובי לצופים לקחת מהתוכן.







ללמוד יותר על החיוך של רוזי – Everything’s Rosie

החיוך של רוזי היא סדרת אנימציה לגיל הרך עם נושאים חזקים על חברות ומשחק דמיוני. רוזי וחברותיה נהנות להיות בחוץ בבית הגן שלהן, שם גבעות מתגלגלות, מערות סלעים ונחלים מתפתלים מהווים את הסצנה להרפתקאותיהן. כמובן שגם העצים ובעלי החיים המדברים הם רק דמיון. חוויות הדמויות מלמדות אותם על להסתדר ולפתור בעיות, במיוחד כאשר וויל שובב מעורר דברים, וכמה סיפורים כוללים גם תכני למידה מוחשיים יותר. , כמו כשרוזי וחברותיה חוקרות הדים ואיך נוצרים. הסיפורים והדמויות העדינים האלה הם בחירה מהנה לגיל הרך.
הסיפורים והרפתקאות של רוזי מתאימים היטב לתפיסת ילדי הגן את העולם. רוזי בשיער רצועת הכלים היא מנהלת טבעת חביבה עבור חברותיה, שתמיד נהנות להימשך לאחד ממכריטיה זו או אחרת. בבית הגן הנרחב שלה יש כל מיני מאפיינים מבוססי טבע שמעוררים דמיון, כמו מבוכים, נחלים, עצים מדברים וסכר ובונה של בונה. ואז, כמובן, יש את המשחקייה של רוזי, עם מגלשה שהיא משתמשת בה כדי לצאת החוצה וכל מיני כיף ברגע שאתה נכנס לדלת.
לקריאה נוספת על חיוך של רוזי בויקיפדיה

2 Comments

  1. שני
    15/12/2021 @ 15:00

    איזה יופי.
    ציורים יפים מאוד

    Reply

  2. עינבל
    30/01/2022 @ 18:28

    רוזי חמודה מאוד

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה