סרטים לילדים לצפייה ישירה

ההרפתקה הגדולה של אוסי וטד

ההרפתקה הגדולה של אוסי וטד הוא סרט לכל המשפחה עם ילדים וגם עם חיות שיודעות לדבר. מדירה צפופה בסן פרנסיסקו, משפחת ברוקס נאבקת להסתדר כלכלית. זמנים קשים עבור מייקל ברוקס, אשתו אמליה וילדיהם – אריק בן ה-11 ואחותו לנלי, בת ה-5. הילדים משתדלים לא להתלונן על כך שהם צריכים לאכול מקרוני וגבינה כל ערב. כרגע, זה כל מה שההורים שלהם יכולים להרשות לעצמם. החבר הכי טוב של לייני הקטנה הוא אוסי, כלב המשפחה, כלב משוטט שמייקל הביא הביתה מטיול באוסטרליה. ללייני ואוסי יש קשר ידידות ייחודי. הם עושים הכל ביחד…




מייקל יוצא לטיול בשכונת ילדותו, צ’יינה טאון, כדי לבקר חבר ותיק – זקנה מסתורית וחכמה בשם מאי-מאי. כשמייקל מתאר את אישיותה של בתו, הזקנה ממליצה על דובון מיוחד מאוד כמתנה מושלמת לבתו. אבל זה לא צעצוע רגיל. כאשר הוא מחובר לאהבתו האמיתית של ילד, הדובון זוהר ומתקשר עם בעליו. 

שם הסרט: Aussie and Ted’s Great Adventure – 2009
ההרפתקה הגדולה של אוסי וטד לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית. בסרט זה קיימת אפשרות להגדיר כתוביות בעברית.



[Total: 2 Average: 4]



מדוע אהבתי את הסרט ההרפתקה הגדולה של אוסי וטד

לנלי נקשרת עם הדובון והיא מרגישה שהוא יותר מסתם פוחלץ. היא קוראת לו טד. מהרגע שהוא מגיע הביתה, לייני וטד בלתי נפרדים. אוסי מקנא…הוא נשכח, מוחלף על ידי פוחלץ שאפילו לא יכול לנבוח או לרדוף אחרי זנבו. הוא מחליט לנקוט עמדה. בזמן שלייני ישנה, ​​אוסי לוקחת את טד הרחק אל החצר האחורית וקוברת אותו מתחת לערימה של עלים יבשים…המקום המושלם להחביא אותו. וזה מושלם. כל כך מושלם שלייני ומשפחתה כבר לא יכולים למצוא את הדובון! לייני נעשית חסרת מנוחה וכועסת. תחושת אשמה כלפי המאהבת שלו, אוסי מחליטה לחפור את טד ולהחזיר אותו. אבל כשהוא מסתובב בגינה האחורית הוא נדהם לגלות שערימת העלים נעלמה… יחד עם הדובון! באמצעות האף הכלבי המוכשר שלו, אוסי מנחשת שטד נלקח על ידי הגנן כשפינה את ערימת העלים. אוסי מרחרח את דרכו אל ביתו של הגנן, שם מתקיימת מסיבה. טד עומד במרכז החגיגות. אוסי מציל את טד ולוקח אותו הביתה. אוסי מופתע לגלות שעכשיו הוא יכול לשמוע את מחשבותיו של טד, וכך גם ליני. אבל אין להם הרבה זמן לדבר כי טד נלקח בכוח מהאוסי על ידי כלב גדול וחזק יותר.




כך מתחילה סדרה של הרפתקאות מטורפות כאשר אוסי מחפשת את טד ברחובות סן פרנסיסקו. במהלך שבוע, טד מוצא את עצמו במצבים מוזרים ומסוכנים רבים – מהשתתפות במצעד ראש השנה הסיני דרך משחק דייג של אב ובן, לשרוד התקפת כריש בים, לקמפינג עם כמה בני נוער רועשים או תלויים. התור ליד הכביסה. לא מסוגל לזוז או לדבר עם מישהו שהוא יכול להתייחס אליו, טד חייב לסמוך על כך שהאוסי איכשהו יחזיר אותו הביתה. האוסי חייב לסמוך על חוש הריח החד שלו והשכל שלו כדי לעמוד בקצב של טד כשהוא מועבר ממקום למקום. בינתיים, מייקל ואמיליה מחליטים שהם כבר לא יכולים להרשות לעצמם לגור בעיר. הם אורזים הכל ועוברים מחוץ לסן פרנסיסקו לחווה ששייכת לדודה של מייקל, זלדה. לייני אפילו יותר כיף. מה הסיכוי שהיא תראה שוב את הכלב והדובון שלה אם היא תתרחק כל כך? במעשה נועז ואמיץ, אוסי מציל את טד מבניין בוער. סוף סוף שוב ביחד, הגור והדוב יוצאים הביתה. אבל משפחתם כבר עברה לחווה. איך הוא ימצא את דרכו הביתה עכשיו? כמה רחוק תלך אוסי כדי לתקן את הדברים ולהראות את אהבתו ללא תנאי ללייני? במסעם, הכלב והדובון מתפתחים לצוות חביב של גיבורים לא סבירים. אוסי וטד היא הרפתקה מצחיקה וכנה על המשמעות האמיתית של חברות.

מאת מרינה סטרולוביץ



Exit mobile version