סרטים לילדים לצפייה ישירה

הדרקון הראשון שלי

סרט האנימציה בתלת מימד הדרקון הראשון שלי מספר את סיפורו של הנער הוויקינגי בשם היקאפ והדרקון המסור שלו טוסלס. השניים, שהם הבלתי נפרדים, מנסים להגן על השלום העולם והעל עתידם של בני האדם והדרקונים מפני האיום של דראגו הנוראי.




בסרט הראשון בסדרה הדרקון הראשון שלי, היקאפ הוא בנו של מנהיג הוויקינגים בכפר ויקינגי שנמצא במלחמת קבע עם הדרקונים המכונפים. עם הופעה פיזית לא כל כך שווא ודאגות אחרות מהוויקינגים הצעירים כמוהו, היקאפ הוא היעד לכל האירוניה ואכזבה קבועה עבור אביו חסר הפחד. בגיל שבו הוא צריך להוכיח את גבריותו, היקאפ צריך להרוג את הדרקון הראשון שלו ולהראות שמגיע לו להיות הבן של אביו. אבל החשבון בבית לא תואם את החשבון ביריד, והיקאפ בסופו של דבר מתיידד עם הדרקונים המפחידים ביותר להם הוא גם נותן שם, טוסלס. החברות הבלתי צפויה בין השניים וההרפתקאות שהם חיים יחד ישנו לעד את של הנער ושל הכפר שלו. לפיכך, הנער והדרכן ינסו להוכיח לשאר הוויקינגים שהם יכולים לחיות עם דרקונים.

שם הסרט: How to Train your Dragon 2010
הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב.



“הדרקון הראשון שלי 1” – לצפייה ישירה

“הדרקון הראשון שלי – 2” – לצפייה ישירה

“הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר” – לצפייה ישירה

[Total: 2 Average: 3.5]



מה חושבים הצופים על הסרט הדרקון הראשון שלי

אני לא חושב שאנשים רבים היו רואים באנימציה הדרקון הראשון שלי הזו את ההתחלה של אחת הטרילוגיות המצוירות הטובות ביותר בתולדות הסרטים העלילתיים. עיבוד של סדרת ספרי ילדים, איך לאמן את הדרקון שלך לוכד עם סיפור על חברות, אפליה וכבוד להרגלים ישנים שכבר אינם חופפים לעולם שתמיד בתנועה. הדמויות בלתי נשכחות ובעלות משיכה אוניברסלית, במיוחד שני הגיבורים, היקאפ וטוסלס. לא רק שהסרט הוליד שני סרטי המשך נוספים, אלא שהוא גם הוליד סדרת אנימציה וזיכיון שלם של צעצועים, משחקי וידאו ומוצרים אחרים, והפך לאחת ההפקות המצליחות ביותר של דרימוורקס אנימציה.
הסרט מתחיל בכך שהוויקינגים מותקפים על ידי דרקונים, שבאו לגנוב את כל החיות שלהם ואפילו אותם. במהלך הקרב, היקאפ מצליח להפיל את הדרקון המפחיד ביותר בשם זעם הלילה עם סוג של לאסו. תוך כדי הליכה ביער הוא מגלה את הדרקון על הקרקע, קשור בעזרת נשקו. הוא רוצה להרוג אותו, אבל אין לו את האומץ ואז הוא משחרר אותו. לאחר מכן היקאפ מתחיל לחקור אותו ומבחין שהוא כבר לא יכול לעוף בגלל היעדר חלק מהזנב.




הוא מצליח לגרום להם להיראות כמו זנב בנפחייה בכפר שכמעט ולא מתחברת לדרקון, שמצליח לעוף עם היקאפ . כל הזמן הזה מציעים לו בכפר להתאמן עם שאר הצעירים להרוג דרקונים. במהלך האימון הוא מצליח להשתלט על הדרקונים בקלות רבה, להפתעת האחרים.
אז על מה מדובר? ובכן, למקרה שחיית מתחת לסלע או שהעדפת שלא יהיה לך מה לעשות עם האנימציות ולאחרונה החלטת שהן לא כל כך נוראיות ושמדי פעם הן מצליחות לתפוס היטב את הקהל הבוגר, הדרקון הראשון שלי מספר על סיפור של נשמה אמיצה, לכודה בגוף חלש, כל כך חלש עד שבעליה בשם היקאפ הוא תמיד הנושא העיקרי שצריך ללעוג לו, למרות שהוא הילד של ראש השבט. תמיד האחרון בהכשרה להפוך לרוצח דרקון, עם ביצועים טובים יותר על ידי חבריו לכיתה, הוא מתנחם בחברת הנפח המקומי, איתו הוא ממציא כל מיני המצאות שובבות, שבסופו של דבר מתפוצצות לפניו. במהלך התקפת דרקון, אירוע שכיח למדי באי, היקאפ מצליח להפיל דרקון, מבלי לדעת שהדרקון הוא זעם לילה, סוג הדרקון המסוכן ביותר שקיים.



לאחר מספר ניסיונות, השניים מתיידדים, מה שמעורר בהיקאפ תיאוריה שניתן לאמן ואף להתיידד עם דרקונים, לא רק להרוג ממבט ראשון, דבר המנוגד ברצינות לערכי הוויקינגים שהועברו מאבות אבותיו, ערכים המגולמים על ידיו. אבא משלו. היקאפ, סטויק חסר הפחד. לפיכך, היקאפ והדרקון שלו טוסלס ינסו להוכיח לכל העולם שיכול להיות דו קיום עם הזוחלים המכונפים.
האנימציה היא באיכות טובה, התיישנות די אטרקטיבית עבור סרט מצויר משנת 2010, וזה די נפוץ לאנימציות אולפני דרימוורקס, אולי הטובות בתחום אחרי דיסני/פיקסר. צוות השחקנים שמדובבים את הסרט הוא מהשורה הראשונה, עם ג’יי ברושל וחברים (היל, מינץ, מילר), אליהם מתווספים שמות סאונד כמו ג’רארד באטלר או קירסטן וויג.

כתב: מאור סיניץ

 

Exit mobile version