סרטים לילדים לצפייה ישירה

הדרקון הקסום

הדרקון הקסום עוקב אחרי ניקי, ילד קטן שרוצה להיות גיבור כמו אביו, ניקי יוצא לדרך בחיפוש אחר הדרקון שהיה בשבי מכשפה. בממלכת הקסם הוא רכש חברים רבים, סנאי קמיקזה, עטלף דברן, אבל בעיקר רוקי, שמלמד אותו לרכוב על חלזונות דוהרים בעלי שלוש עיניים ולעוף עם יתושים ידידותיים. האמיצים יפגשו את הדרקון? האם יצליחו להפוך אותו לחבר?




שם הסרט: The Dragon Spell או Mykyta Kozhumiaka 2016
הדרקון הקסום לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, הסרט דובר אנגלית.



[Total: 1 Average: 5]



מה אהבתי בסרט הדרקון הקסום

לפי דעתי הדרקון הקסום היא הרפתקה מקסימה לקטנטנים. בארץ קרועה מאגדות, משפחה עם שני בנים חיה באושר ובהשראת אגדה ישנה, ​​שראש המשפחה אינו זר לה, שכן הוא הגיבור שהרג את אחרון הדרקונים שאיימו על עולם האדם. אם הבן הבכור יורש את כוחו ומבנה הגוף המרשים של אביו, ניקי הקטנה, גיבורת הסיפור שלנו, להוטה לשחזר את אומץ ליבו.
הילד מוצא את ההזדמנות הנכונה כאשר סימן הסכנה הגדולה מופיע בשמיים, ומכשף הארץ החזק קורא לאביו לייעוץ. יחד עם העטלף הערמומי אדי, שולייתו של המאסטר המכשף, הוא נוסע לארץ שבה נשמרת רוח הנקמה של הדרקון האחרון. בהרפתקה שלו הוא זוכה גם לתמיכת בחורה מסתורית, שיודעת להסתדר בצורה מושלמת בעולם הפנטסטי בו ניקי מקווה להביס את הדרקון.




ההיבט האטרקטיבי ביותר של הסרט הוא ארץ הקסם הזו שנעשתה בעזרת גרפיקה תלת מימדית – עולם מלא בצבע וחיות גדולות מדי, אבל חמודות וידידותיות במיוחד. הילד רוכב על חלזונות שלוש עיניים, מטיס יתושים ענקיים ונוחת בשדה של שן הארי ורודים ענקיים.
גם הסיפור וגם הגרפיקה, שנקרעו כאילו מספר סיפורים ישן, גורמים לך להיזכר בילדותך, בערבים שבהם ההורים שלך היו מספרים לך סיפור על דרקונים וילדות יפות שעזבו את הבית כדי להוכיח את עצמן כתכונות של גיבורים. רק שכאן הדמויות קצת יותר מפושטות, כדי שהקטנים יוכלו להזדהות טוב יותר עם הדמויות.



לאנימציה יש סיפור הרבה יותר פשוט ולא מרתק עבור בני 8-10, אבל היא מתאימה במיוחד לצעירים ביותר, שעבורם תעלולי החיות הקטנות שילוו את הגיבורים יהיו אטרקטיביים ביותר, ולמכשפה שאחריה. ניקי והדרקון המאיים עם נשימת האש שלו, קלישאתיים מכדי להיות באמת מפחידים.
כישוף הדרקון – בהפקת אולפן אוקראיני – מדבר על אומץ וסכנת פשרה; עבור בנות דוגמה חיובית תהיה חברתה של ניקי בשם רוקי, שלמרות העובדה שהיא באמת רוצה משפחה, מצליחה להבחין בין הזדמנויות אמיתיות לבין הבטחות ערמומיות.

מאת: אלינה

Exit mobile version