הבית של פיסטוק

הבית של פיסטוק היא סדרה ישראלית הייחודית מסוף שנות השבעים. יש גם הבית של פיסטוק שיר שכולנו מכירים את המילים. איזה בית יש לפיסטוק עם הכוכבים האוהבים שהם החברים הכי טובים שהם ציפי מור וספי ריבלין. הסדרה שכולם מכירים ואוהבים לראות ללא סוף.

[Total: 4 Average: 4.8]






הבית של פיסטוק הוא הבית של כולנו

הסדרה האהובה הבית של פיסטוק מלווה את המדינה ואת כולנו כבר מספר דורות ושנים. הסדרה מציגה סיטואציות חברתיות מורכבות בהם מתמודדים הצמד. הבית של פיסטוק היא אחת מהסדרות ילדים הראשונות שהופקו בישראל והיא ספין לסדרה המוצלחת רגע עם דודלי. ספי וציפי הם מצד ילדים חמודים אשר לומדים כיצד נכון להתנהג במצבים מסויימים. הבית של פיסטוק נותן לילדים נקודת מבט שונה ונכונה על הדברים.



הבית של פיסטוק נוסטלגיה של פעם

כולם מכירים את השיר של הבית של פיסטוק מילים גם אם מעולם לא ראיתם פרק אחד בסדרה המוצלחת. הצטרפו אלינו במסע הזמן אל סדרת הילדים הנוסטלגית והאהובה בכל הזמנים במדינת ישראל. הסדרה מגוללת את סיפורם של שני ילדים שהם חברים טובים מאוד אך לא תמיד יודעים מה נכון לעשות, בנוסף הם יוצאים למסעות בתוך הבית הקסום בעזרת משחקי תפקידים ויצירה מאביזרים פשוטים.
המון דמיון וחברות אמת מתחוללת בסדרה הקסומה. הדמויות האהובות והמוכרות גם לבוגרים וגם לילדים ברגעים נוסטלגיים ומתוקים במיוחד. כאן תוכלו למצוא מגוון של פרקים מן הסדרה האהובה אותם תוכלו לראות בהנאה רבה ולחשוף בפני הילדים ערכי חברות ודרך ארץ.




1 Comment

  1. ליאורה
    16/06/2022 @ 03:42

    אני מתגעגעת לשנים שהייתי רואה בטלוויזיה בבית של פיסטוק.
    הייתי ממתינה כל הזמן לפרקים חדשים.
    איזה כיף…איזה זמנים טובים.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה