סרטים לילדים לצפייה ישירה

האחים סופר מריו: הסרט

הגיבורים המפורסמים חוזרים לאקרנים – האחים סופר מריו: הסרט. העלילה של הסרט נשמרה בסודיות עד שהסרט הופיע. במשחקי הווידאו המקוריים האחים סופר מריו נלחמו בממלכת הפטריות כדי להציל את הנסיכה פיץ’. נראה שבסרט החדש יש כמה שינוים מהרעיון המקורי הזה שכן לואיג’י בסופו של דבר אסיר ולנסיכה פיץ’ יש תפקיד פעיל יותר בקו העלילה. מה שהקהל יכול לדעת בוודאות הוא שבוזר אמור להיות הנבל של הסרט – עם מריו, לואיג’י, הנסיכה פיצ’ר ואפילו דונקי קונג בתור הגיבורים.




בעודם עובדים מתחת לאדמה כדי לתקן צינור מים, השרברבים מברוקלין מריו ולואיג’י מובלים במורד צינור מסתורי ונודדים לעולם חדש קסום. אבל כשהאחים נפרדים, מריו יוצא למסע אפי למצוא את לואיג’י. בעזרתו של קרפד תושבת ממלכת הפטריות ואימונים מהשליט בעל הרצון החזק של ממלכת הפטריות, הנסיכה פיץ’, מריו מנצל את כוחו שלו.

שם הסרט: The Super Mario Bros. Movie  – 2023
האחים סופר מריו: הסרט לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.



[Total: 4 Average: 4.5]



דעתנו על האחים סופר מריו: הסרט

הלכתי לקולנוע לראות את האחים סופר מריו: הסרט בגלל הבן שלי, דניאל, שמאוד אוהב את הגיבורים של הסרט, במיוחד מהמשחקים שיש לו. האמת שהיה נעים ולא הצטערתי בכלל שבילית כשעתיים עם הן שלי. הסרט כולו מלא בסצנות מצחיקות, מהן נהנו לא רק הילדים באולם. למרות שהאקשן צפוי יש משהו שמחייב אותך להיות במתח.
ברור שהסרט פונה לקהל מעריצים משמעותי ממילא, אבל אם נסתכל עליו כעל פרסומת למשחקים, אנחנו לא יודעים באיזו מידה הוא יצליח למשוך מכירות חדשות.
בשורה התחתונה גם דניאל וגם אני חושבים שהאחים סופר מריו: הסרט הוא טוב ומומלץ לכל ילדים ובני נואר (אפילו ל”ילדים” גדולים יותר, כמוני…)
אנחנו משאירים לכם לברר את שאר ההפתעות בסרט, יחד עם כל האפקטים הקוליים ששמחו בעולם הקולנוע.

מאת: דניאל ואבא שלו

Exit mobile version