סרטים לילדים לצפייה ישירה

דרקון המשאלות

דרקון המשאלות הוא סרט מצויר מרשים שמספר את הסיפור של דין, בחור ממעמד הפועלים שחולם להתאחד עם חברת ילדותו לי נה, שעברה לפני שנים משכונתו עם אביה, מר וואנג, וכעת חיה חיים מפוארים. יום אחד, הוא מקבל קומקום על ידי אדם מבוגר, ממנו יוצא דרקון בשם לונג, שתפקידו כדרקון משאלות הוא להעניק שלוש משאלות למי שמחזיק את הקומקום.




לונג גם מגלה שכל דרקון משאלות חייב לשרת עשרה מאסטרים כדי להיכנס לעולם הרוח, ושדין הוא המאסטר העשירי שלו. לאחר מכן, דין נרדף משם על ידי שלישיית גזענים, בראשות אדם בשם פוקץ, שנשלחו על ידי מר וואנג לשחזר את הקומקום בתקווה להציל את עסקיו הכושלים. דין משתמש במשאלה הראשונה שלו כדי להילחם בשוחים ולברוח.

שם הסרט: Wish Dragon – 2021
דרקון המשאלות לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עם אפשרות להגדרת כתוביות בעברית.



[Total: 3 Average: 5]



דעתי על הסרט דרקון המשאלות

מאת: דורון קסלסי

דרקון המשאלות הוא סרט נחמד ואהבתי אותו במיוחד כאשר דין ולונג מגיעים למסיבת יום ההולדת של לי נה, ודין רוצה להופיע באופן זמני כנסיך עשיר, בתקווה שלי נה תבחין בו ותצית מחדש את ידידותם, לאכזבתו הרבה של לונג מקוצר הראייה של דין. לי נה מאוכזבת כשהיא מבינה שאביה לא יבוא למסיבה שלה. דין, מתעדכן בכיסוי העשיר שלו, מנחם אותה ומתבקש על ידי מר וואנג (באמצעות שיחת וידאו) לחלוק ארוחה יחד. לונג מזהיר את דין שלי נה תעזוב אותו ברגע שהיא תגלה את זהותו בגלל מצבם הכלכלי השונה.
בדייט, דין מבקש מלונג עצה כיצד לפעול בהתאם למעמדו החדש, אך בסופו של דבר מרגיז את לי נה בתהליך. הם מגיעים לשכונתו של דין לאחר שהבדיחות יורטו אותם שוב. דין מתגלה ללי נא והם מבלים את שארית היום בשכונה, משחזרים את בילויים בילדותם. עם זאת, לי נה נסוגה בטענה שיש לה אחריות וציפיות שהיא צריכה לעמוד בהן, ופוגעת בדין. מאוחר יותר באותו לילה, דין מבקש בכעס מלונג להפוך אותו לעשיר באמת הפעם במאמץ אחרון שיכבדו אותו. לונג מגלה לדין שבחיים הוא היה אדון עשיר וחזק ששלטונו הסתיים בבדידות ובטרגדיה ונענש כדי להפוך לדרקון משאלות. הוא גם מגלה שתקופתו כדרקון משאלות נועד לשמש אמצעי להבנת משמעות החיים ולא הצליח להשיג זאת עם כל אדוניו הקודמים לפני שפגש את דין.

לאחר מעקב אחר דין, פוקץ בוגד במר וואנג בכך שהוא לוקח לעצמו את הקומקום ומצווה על דרקון המשאלות לתת לו יד שמאל מזהב חי שהופכת כל מה שהוא נוגע בו לזהב. לאחר מכן הוא בועט את מר וואנג מאיזה פיגום, ופצע אותו אנושות מול לי נה. דין רודף אחרי הגונים, ובסופו של דבר נלחם בכיסים על גבו של לונג תוך כדי טיסה בשמיים. פוקץ מפנה את דין ומתכונן להכות אותו ביד הזהב שלו, אבל לונג מעמיד את עצמו בדרכו, וגורם לו להפוך לזהב. דין משחרר בעיטה פראית לכיסים שגורמת לו לגעת בעצמו וגם להפוך לפסל זהב. צורתו הזהובה של לונג צונחת מהשמים אל הנהר שמתחתיו וכיסים מתנפצים לרסיסים על גשר כשהוא נופל. דין, למרבה הצער אינו מסוגל למנוע מהפסל של לונג לשקוע לקרקעית נהר.



לונג מוצא את האני האנושי שלו בכניסה לעולם הרוח. למרות שהתפתה לעבור את השערים, הוא מתחנן בפני שומר השער לחזור לדין כי לא השתמש במשאלתו השלישית. האפוטרופוס מסכים, בתנאי אחד, ודין משתמש במשאלתו האחרונה כדי להחזיר את מר וואנג לחיים, ולונג נעלם.
זמן מה לאחר מכן, מר וואנג פותח מסעדה עם אמו של דין. דין, שעובד כעת במסעדה, מוצא קומקום כמו זה שלונג התגורר בו ומשחרר אותו. לונג אומר לדין שהתנאי לחזרתו לכדור הארץ היה להישאר ולשרת עוד עשרה אדונים. דין מניח את הקומקום על כרכרה המונעת על ידי אדם מבוגר, שהוא למעשה שומר השער לעולם הרוחות.

Exit mobile version