סרטים לילדים לצפייה ישירה

דמבו, סרט מצויר

דמבו, הפיל ענק האוזניים הפך לאחת הדמויות האהובות ביותר בקולנוע ובספרות. דורות רצופים של קוראים וצופים קטנים התאהבו בו, והפיל הזה, שהתגבר על מכשולים והאיר לנוכח המצוקה, נשאר בליבם של מבוגרים. הסרט דמבו מדגיש את מצב הדרמטי של הסיפור, על ידי הצגת הנבל הזה, בהתחשב בכך שלאנימציה היה רק ​​אנטגוניסט קולקטיבי אחד – העולם האכזרי של הקרקס.




הסרט מהווה נקודת פתיחה טובה לדיון עם הקטנטנים על נושאים חשובים – כמו בריונות, זכויות בעלי חיים וכו’. יש כמה רגעים רגשיים בסרט, שגורמים לנו לבכות ומצב הרוח שאיתו תצאו מהלייב אקשן הזה יהיה חיובי.

שם הסרט: Dumbo – 1941
דמבו לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית. ניתן להגדיר כתוביות בעברית.



לחץ כאן לצפות בסרט החדש של דמבו

[Total: 1 Average: 5]



על הסיפור המדהים של דמבו

גברת ג’מבו, אחת הפילים, מקבלת את תינוקה מחסידה. הפיל התינוק מתגרה על ידי אחרים בגלל האוזניים הגדולות שלו. הוא מכונה דמבו. לאחר זמן מה, גברת ג’מבו מאבדת את העשתונות בגלל קבוצת בנים שנהנתה על חשבון בנה, והיא נעולה ונחשבת למשוגעת. לפילים האחרים יש כעת סיבה נוספת להקניט את דמבו. עכבר – טימותי קיו – חש אהדה כלפי דמבו ומחליט לשמח אותו שוב.
מנהל הקרקס נותן לדמבו את המשימה להיות בראש פירמידת הפילים, אבל דמבו הורס את הפעלול בכך שהוא יוצר אסון ופצע פילים אחרים. כתוצאה מכך, דומבו נעשה ליצן. למרות הפופולריות והתהילה שלו, דמבו לא מאושר.
כדי לעודד אותו, טימותי לוקח אותו לבקר את אמו. בדרך חזרה דמבו בוכה – מה שגורם לו לשהוק, אז טימותי מחליט לתת לו כוס מים מדלי, בלי לדעת שבקבוק שמפניה פתוח נפל שם בטעות. התוצאה היא שדמבו וטימותי נעשים מסוחררים ומתחילים לראות פילים ורודים.




למחרת בבוקר, דמבו וטימותי מתעוררים על עץ. העכבר תוהה איך הגיעו לשם וכך מגלה שדמבו טס לשם בעזרת אוזניו. בעזרת קבוצת עורבים, טימותי מסוגל לגרום לדמבו לעוף שוב באמצעות טריק פסיכולוגי עם נוצת “קסם” המשמשת כדי להגביר את הביטחון של דמבו.
בקרקס, על דמבו לבצע קפיצה מבניין גבוה, הפעם מפלטפורמה גדולה בהרבה. בסתיו, דמבו מאבד את נוצת ה”קסם”, וטימותי אומר לו שלא היה שום דבר קסום ביניהם ושהוא מסוגל לעוף. דמבו מצליח להתגבר על הפחד שלו ומתעופף בקרקס.
לאחר ההופעה הזו, דמבו הופך לסנסציה של הקרקס – תופעה אמיתית שכותבים עליה בכל העיתונות, וטימותי הופך למנהל שלו.

מאת לילך



 

Exit mobile version