סרטים לילדים לצפייה ישירה

דמבו הסרט החדש

הסרט החדש של דמבו הוא גרסה מחודשת של הסרט מצויר של דיסני באותו שם ומבוסס על ספרם המפורסם של הסופרים הלן אברסון והרולד פרל, הסרט עוקב אחר הרפתקאותיו המדהימות של דמבו, פיל יוצא דופן.
הולט פרייר, ותיק מלחמה וכוכב קרקס לשעבר, מוצא את חייו מתהפכים כשהוא חוזר מהמלחמה. בעל הקרקס מקס מדיצ’י מזמין את הולט וילדיו, מילי וג’ו, לטפל בפיל שזה עתה נולד שאוזניו הגדולות הופכות אותו למושא ללעג בקרקס בעייתי ממילא. אבל כשהם מגלים שדמבו יכול לעוף, הקרקס עושה קאמבק מדהים, ומושך אליו את היזם המשכנע ונדוור, שמגייס את הפיל המיוחד לתוכנית הבידור החדשה ביותר, “ארץ החלומות”. דמבו מגיע לשיאים חדשים עם האמנית המקסימה והמרהיבה, קולט מרצ’נט, עד שהולט לומד שמתחת לפורניר המבריק שלו, “ארץ החלומות” מלאה בסודות אפלים.




הסיפור כבר לא מסופר מנקודת המבט של דמבו, אלא מזו של בני האדם – כפי שמשורטטות הדמויות האנושיות. רק לפעמים נוגעים באלמנט המשחקי, כמו האוויר האופטימי (שהיה מאפיין את האנימציה, למרות העוולות להן היה נתון דמבו) או החום של הדמויות.
הכישרון הגדול של הסרט הוא ללא ספק ויזואלי – דמבו זוכה להצלחה במחלקות הוויזואליות והאפקטים המיוחדים. עיניים אקספרסיביות, חיקוי כמעט אנושי. אנו מבינים את הרגשות שלו, את רגשותיו רק על ידי התבוננות בהבעה שלו. מצד שני, הסיפור שלו משמעותי וניתן להשתמש בו טיפולית עבור צופים צעירים.

שם הסרט: Dumbo 2019
דמבו הסרט החדש לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית. ניתן להגדיר כתוביות בעברית.



[Total: 1 Average: 5]



לדעת יותר על הסרט דמבו

עם יציאת הסרט המצויר של דמבו, סרט וולט דיסני משנת 1941 שעיבד את הסיפור באותו השם מאת הלן אברסון והרולד פרל, הפך הפיל עם האוזניים הענקיות לאחת הדמויות האהובות ביותר בקולנוע ובספרות. דורות רצופים של קוראים וצופים קטנים אהבו אותו, והמבוגרים נשארו בליבם הפיל הזה שהתגבר על מכשולים והאיר לנוכח המצוקות. לאנימציה היו רגעים ורגעים בלתי ניתנים לתיאור עם מטען רגשי שקשה להשוות. טים ברטון נאלץ לעבוד עם המורשת הרגשית הזו של דורות של צופים עם העיבוד החי-אקשן של דמבו, שמתנגן כעת על המסכים הגדולים שלנו.
דמבו (2019) הוא הסרט עם הכי הרבה צופים בסוף השבוע האחרון ברומניה. הלייב-אקשן של טים ברטון עובד כגרסה מחודשת לאנימציה מ-1941 באותו שם ובו זמנית כסרט המשך על ידי הצגת הפרק עם היזם V.A.




ונדוור (מייקל קיטון) ו”ארץ החלומות”. פרק זה מדגיש את התו הדרמטי של הסיפור על ידי הצגת הנבל הזה, כאשר לאנימציה היה רק ​​אנטגוניסט קולקטיבי אחד – העולם האכזרי של הקרקס. בנוסף, מייקל קיטון הוא אחד הנכסים הגדולים של הסרט: הוא עושה דמות כריזמטית אך חסרת מצפון, ניתנת לגינוי, אבל עם סיפור ילדות שמרכך את הלבבות, והכל בנימה של התפיסה הקריקטורית האופיינית לז’אנר.
זה היה גם תענוג לראות את דני דה ויטו מתפתח. אווה גרין וקולין פארל, יפים ומתאימים לתפקיד, ביצירות שלא עוררו להם בעיות. הילדים השחקנים, לעומת זאת, לא העלו למסך את הרגש שהיה ראוי לסיפור כזה.
טים ברטון מתמקד בנרטיב על פני רגעים טעונים רגשית. הוא עסוק יותר בהפעלת האקשן, בפיתוח הסיקוונסים כדי לתת מרהיב והיקף לסרט, לאבד את מרכיבי האנושות והנשמה של הסיפור הרגיש הזה.



דיסני עשו את זה שוב. סיפור פשוט וקליט שנראה טוב. אני לא יודעת מה היה הסרט בלי דני דוויטו שמשחק בצורה מופתית ואתה אומר שהוא מעולם הקרקס כל עוד אתה יודע. מזל טוב לבמאי טים ברטון שזכר את האמרה הרומנית “למי אין זקנים לקנות”.
ומה עוד אפשר לומר על אווה גרין. לשחק כמו לשחק, כן, כשהיא מחייכת חיוך רחב אתה שוכח מהשער הבנק, שוכח מהדאגות שלך, שוכח מהכל.
קלאסיקה של דיסני לכל המשפחה. סרט מרשים מהסיפור המצחיק כל כך שמענג את הקטנים, עם הפסקול המיוחד אבל בעיקר עם הדמויות, ובראשם הפיל האלמותי דמבו, ששמח דורות שלמים של ילדים ופתח את דמיונם לאופקים לא ידועים… אני מאוד אהבתי את זה, מזכיר לי את הילדות שלי, ובגלל זה אני באמת מחשיב את זה כסרט לכל הגילאים.

מאת: סיגלית דוד

Exit mobile version