סרטים לילדים לצפייה ישירה

דברים מוזרים ומצחיקים שאולי לא ידעת על פופאי

פופאי המלח הוא דמות מצוירת ידועה, אהובה על ילדים ברחבי העולם. הוא נוצר על ידי אלזי קריסלר סגר, ובהתחלה הוא היה גיבור קומיקס פשוט. פופאי המלח הופיע לראשונה בתיאטרון אצבעון ב-17 בינואר 1929. הוא הוצג כמלח שרירי, תמיד עם מקטרת בפיו, מטייל ברחבי העולם ועובר הרפתקאות רבות.

הצלחתו הופכת את פופאי לדמות מצוירת

במשך השנים יצאו לאקרנים מעל 250 סרטי ילדים מצורים עם הגיבור שלנו. עם הזמן הצטרפו לסיפור המלח המצחיק עוד דמויות: חברה בשם אוליב אויל ואויב בשם ברוטוס או בלוטו. הדמות השלילית הענקית הזו של הסיפור היא מחזרת של אוליב והוא מנסה לכבוש אותה מבלי לקחת בחשבון את החבר שלה. מסיבה זו מתקיימים קרבות בין בלוטו לפופאי בהם המלח מנצח זה את זה גם בגלל כוחו וגם בגלל התרד שהוא אוכל. כמו גיבורים מצוירים אחרים, פופאי נלחם ברוע ויש לו כללים משלו לעקוב אחריו ללא קשר לסיטואציה.
התרד, סוד כוחו, נכנס לחוט הסיפור בעקבות טעות הקלדה. יוצריו של פופאי קיבלו השראה מפרסום בעיתונות האמריקאית, שבו התרד הוצג כבעל פי עשרה יותר ברזל מאשר במציאות. כך הפך התרד לנשק הסודי של הימאי המפורסם וגם הצליח להגדיל את מכירת התרד, והציל מפשיטת רגל את תעשיית השימורים של קריסטל סיטי בטקסס. כהכרת תודה, תושבי טקסס הקימו פסל של גיבור המלחים.





ידעתם שפופאי חי במציאות – אלזי קריסלר סגר, הדמות האוריגינלי של פופאי

פרנק פיגל שיצר את הדמות האהובה קיבל השראה ליצירת של פופאי מימאי אמיתי. פרנק פיגל נולד בפולין ב-27 בינואר 1868, והיגר לארצות הברית, חי בצ’סטר, אילינוי. כאן הוא פגש את אלזי קריסלר סגר, והפך למקור השראה עבור האמן.
הוא עבד בנמל במהלך היום, אך מכיוון שהיה מלח מנוסה, התקבל לעבודה על ידי קברניטי האניה. הוא נהג להתאגרף בידיים חשופות ולמרות שגובהו קצת יותר מ-1.60 מ’, הוא ניצח את כל יריביו.
האמריקאים קראו לו “רוקי”, אבל בגלל שהייתה לו עין קטנה יותר ויותר, הוא זכה לכינוי “פופ-איי”, שהפך ל”פופאי”. הוא היה מאוד חזק למרות שכבר לא היה בצעירותו המוקדמת ועישן הרבה. תמיד ראו אותו לובש חולצת טריקו מפוספסת, כובע לראשו, ותמיד הייתה לו מקטרת בזווית הפה. היה לו לב סנסציוני. הוא תמיד קפץ לעזור לכל אחד ואהב ילדים בטירוף.

 




הכפר פופאי – הילדים ירגישו כמו בסרטים מצוירים

למרות שאין שום קשר לסיפור של פופאי יש כפר עם השם המפורסם הזה שהיה מקום שנעשו הצילומים של סרט עם רובין ויליאמס. לאחר סיום סט הסרט והשלמת ההפקה, המקום הפך לאחת מאתרי התיירות המתויירים ביותר באזור. כפר פופאי הוא יעד מושלם למשפחות עם ילדים, הקטנטנים ייהנו מאינטראקציה עם אנשים מחופשים לדמויות או להיות מעורבים בפעילויות מהנות שונות. מקום מעולה לפעילות לילדים שאוהבים סרטים מצוירים. כדי להגיע לכפר פופאי יש לטוס תחילה למלטה. 10 ק”מ מבוגיבה נמצאת מליה.
האווירה המהנה הזו היא אידיאלית למסיבות של ילדכם ולטיולים. עם הרבה משחקים חינוכיים ויצירתיים, הילדים שלכם יהנו מאוד ללמוד ולהכיר חברים חדשים בחברת פופאי והחבורה.

 

 

פופאי המלח של רוסיה

קיריל טרשין הוא “פופאי המלח של רוסיה”. בחור יש שתלים ענקיים בזרועותיו, ממש כמו הדמות המונפשת. הוא התחיל להידמות לדמות המצוירת פופאי המלח לאחר שהשתלה ג’לי שמן בחזה שלו ובתלת ראש. קיריל טרשין נקרא במולדתו “בזוקה” או “פופאי המלח של רוסיה”. זרועותיו גדולות בצורה מוגזמת בהשוואה לשאר חלקי גופו, עותק נאמן של דמות האנימציה פופאי. הוא חייל לשעבר בצבא הרוסי בן 25 אשר נלהב מפיתוח גוף. בתחילה, הוא רצה להיראות כמו אדם עם “כוחות על”, אבל בסופו של דבר היו לו השרירים המדויקים של פופאי המלח, הדמות המצוירת המפורסמת.

פורסם ע”י אריאלה

ללמוד יותר – לחץ כאן לקריאה נוספת על פופאי המלח בויקיפדיה

[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version