סרטים לילדים לצפייה ישירה

דברים מוזרים

דברים מוזרים היא סדרת נוער פופולרית מאוד בכל רחבי העולם בקרב בני נוער, בשל התסריט הטוב. לאחר היעלמותו של ילד, עיירה קטנה מגלה תעלומה הכוללת ניסויים סודיים, כוחות על טבעיים מזעזעים וילדה קטנה ומשונה עם כוחות טלפתיים. דברים מוזרים משלב אלמנטים של אימה, דרמה וגם מדע בדיוני.




סוכנויות ממשלתיות חשאיות וכוחות על טבעיים אפלים ולכאורה מרושעים מגיעים לעיר, בעוד כמה מקומיים מתחילים להבין שיש משהו מפחיד בעיר השלווה שלהם. הסדרה בהשראת הסרטים המפורסמים שיצר סטיבן שפילברג בשנות ה -80 והיה מועמד ל -4 פרסי גלובוס הזהב, כולל סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר.
שם הסרט: Stranger Things
דברים מוזרים לצפייה ישירה, נטפליקס סדרות נוער



 

 



 

 

[Total: 1 Average: 5]

מה חושבים הצופים על סדרת נוער דברים מוזרים

דברים מוזרים היא בין סדרות נוער נטפליקס שמביאות מעט כל מה שאתה רוצה מסדרת נוער, מסיפור שובה לב עם דמויות ממכרות ומסתורין עקבי. הפעולה מתרחשת בשנות ה-80 במדינת אינדיאנה האמריקאית, כשבמשך יום משחק בצינוק ודרקונים עם חברו הטוב ביותר, וויל ביירס הקטן נעלם בדרך נס לביתו, לאחר שפגש יצור משונה. אמו, ג’ויס (ווינונה ריידר בחזרה משכנעת למשחק), מתעקשת שתחנת המשטרה המקומית תתמקד אך ורק בהיעלמותו של בנה, והשריף ג’ים הופר (דייוויד הארבור) בסופו של דבר יקשיב לו כשיותר ויותר אירועים על טבעיים. מתרחשים בפרבר הקטן.
הופעתה של נערה מתבגרת (מילי בובי בראון) עם שערה קצוץ מאוד ולבושה בשמלת בית חולים מעמיקה את התעלומה, ומשליכה את חבריה וויל, מייק (פין וולפהרד), דסטין (גייטן מטארצו) ולוקאס (כלב מקלפלין) -הרפתקה יוצאת דופן, רק שהפעם המבקר לא כל כך ידידותי.
הפרקים של דברים מוזרים מתקבלים בהתלהבות על ידי המבקרים ושבחים על ידי מומחי פנטזיה / אימה כמו גילרמו דל טורו וסטיבן קינג, לסטריינגר טינגס יש את כל היתרונות לגרום לכם לצפות בזה אחר זה בשמונת הפרקים. הסדרה שיצרו האחים דופר (שנודעה עד כה רק בזוועה הנסתרת, שלא הגיעה למסכינו, ובכתיבת התסריט של כמה מהפרקים של סדרת Wayward Pines) יכולה להתהדר בדמויות משכנעות, בקצב מתמשך, באווירה, בו זמנית מצטיין כמעט בכל הקטגוריות עטורות הפרסים, כולל אפקטים מיוחדים ופסקול.

 



אולם מבלי להיות מקוריים, הסדרה דברים מוזרים משלבת בין האלמנטים החזקים ביותר של הבמאים שכבר הוזכרו, כשהוא משיג שלמות יחידה שעומדת כמה שיותר טוב על רגליה. עם משפחות שבורות, סוכנים לאומיים מוכנים לכל דבר כדי להשיג יתרון בעימות הנורא של הסבלנות שהייתה המלחמה הקרה, גיבורים קטנים המתבגרים במאבק עם נוכחות מרושעת, אנושית או על טבעית, אך גם אמון יוצא דופן בין חברים, זר הדברים הם אודה לידידות ותמימות, שמנוקדת על ידי גורמי אימה יעילים.
באסטרטגיה של נטפליקס נראה שדברים זרים הם ספינת הדגל של סדרת הפקות שנראה שמשתמשים בנוסטלגיה של הצופים כקרס העיקרי למשיכת הקהל. אסטרטגיה זו כוללת את תחיית הסדרה Full House עם הסדרה החדשה Fuller House, שגם אם התעלמו ממנה כמעט כליל מהמבקרים, נהנית, על פי Variety, ביותר מעשרה מיליון צופים בפרק. באותו תחום נוסטלגי תהיה הסדרה החדשה שיצר בז לוהרמן המפורסם (מולין רוז ‘!), The Get Down, חקר הולדת סצנת ההיפ-הופ, הפאנק והדיסקו בניו יורק בשנות ה -70. אותה אסטרטגיה כוללת את התחדשותה של הסדרה בנות גילמור, שתזכה להמשך הסרט בסוף 2016, תשע שנים לאחר שהסדרה יצאה מתוכנית הטלוויזיה האמריקאית.

נכתב ע”י: עדן כהן, הרצליה



Exit mobile version