סרטים לילדים לצפייה ישירה

ג’סטין הגיבור

ג’סטין הגיבור הוא סיפור אנימציה על חברות, כבוד ואומץ שעוקב אחר ילד בהרפתקתו במטרה להיות אביר. ג’סטין חי בממלכה בה העשירים שולטים והאבירים גורשו. ג’סטין רוצה להיות אביר חסר פחד, בדיוק כמו סבו. עם זאת, לאב שלו יש תוכניות שונות לחלוטין כי הוא רוצה שג’סטין ילך בעקבותיו ויהפוך לעורך דין.




לאחר דיון מעורר השראה עם סבתו והפרדה נוגעת ללב מחברתו, ג’סטין יוצא לחיפוש דרכו להגשמת החלום הבוער ביותר. במהלך הטיול הוא יפגוש את טליה היפה והמרדנית, את הקוסם מלקיאדס ואת סר קלורקס החתיך.
למרות שלכאורה אין לו עדיין את התכונות הדרושות לאביר אמיתי, ג’סטין חייב להגן על משפחתו ועל ממלכת הנקמה האכזרית של סר הרקליו וצבא האבירים שלו שגורש ונחוש להשמיד את כל מה שבדרך.

שם הסרט: Justin and the Knights of Valour 2013
ג’סטין הגיבור לצפייה ישירה, הסרט המלא דובר אנגלית ללא תרגום לעברית



[Total: 3 Average: 3.7]



מה חושבים הצופים על הסרט ג’סטין הגיבור

צפיתי בסרט ג’סטין הגיבור ביחד עם אחד הנחמדים שלי בתלת מימד בקולנוע אבל משחתי לראותו אותץו מחדש כאן באתר. הוקסמתי מהסיפור שמייצר רצון טוב ואיכות. הנוף התלת ממדי מרהיב, הפעולה המחושבת והדיבוב המושלם, בהם הבחנתי בכוכבים מפורסמים. זהו סרט על דברים גדולים שיכולים לתפוס כנפיים, אם אנו מאמינים, זה לא מספיק שיש רצון, הוא חייב להיות מוקדם ולהמשיך, ולאור מה שאנחנו, נביא מחר טוב יותר לזה עוֹלָם. ב

טח, רבים יגידו, זה פשוט אגדה לילדים, ובכן, זה לא, ג’סטין הגיבור זה שיעור חיים, המוטו להבין שלא רק מי שנראה נהדר ומוכן מההתחלה יהפוך למישהו, אפילו אתה יכול להגיע לאן שאתה רוצה להגיע אם אתה מאמין בעצמך.
אני ממליצה על ג’סטין הגיבור, לתת לעצמך להיות שקוע בפעולה, לשבת בנוחות על הכיסא, עם שקית פופקורן ואני משוכנעת לחלוטין שתהיה מוקסם ממה שייצא- אנימציה מבריקה, שלא תשכח זמן רב מעכשיו.
מאת: איריאלה

Exit mobile version