סרטים לילדים לצפייה ישירה

פלואי – גיבור קטן גדול

גיבור קטן גדול הוא סיפורו של גוזל חמוד שלא מצליח ללמוד לעוף, ולכן הוא ננטש על ידי משפחתו כאשר מגיע הזמן לנדידת חורף. בעזרת חבריו, פלוי יעמיד את כל כישוריו למבחן כדי להתגבר על הקור הארקטי, אך גם להימלט מדרכם של אויבים מסוכנים.




ישנם מספר נושאים חשובים בסרט שבטוח ילמדו את הילדים על חברות ומשפחה.

שם הסרט: Ploey – You Never Fly Alone
גיבור קטן גדול לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט גיבור קטן גדול

לכל אחד מאיתנו יש כוח פנימי, נראה שהתסריטאים מספרים לנו את סצינת שיעורי הטיסה הראשונים של הציפורים, כאשר הביישנים ביותר נמשכים לכך ש”כנפיכם יודעות / זנבותיכם יודעות כיצד “. נדיבות וידידות “נלמדות” לצופים הצעירים ביותר על ידי פירוק מטאפורה – “הייתי לוקחת אותו בחזרה בעצמי” (… ל”ארצות החמות “), אומר חברו הטוב ביותר של פלואי. מסר נוסף הוא שחייבים לחיות ולקבל את החיים בכל טוב ורע – “השמיים מלאים בסכנות”, אומר פלוי, שעליו עונה חברו הטוב ביותר “אך כדי לשרוד עלינו לעוף”.
גיבור קטן גדול הוא סרט בעל הדמות המרכזית, המנסה לעשות מסע “ברגל” ל”ארצות החמות “. אירוע טראומטי גורם לכך שפלוי אינו מסוגל לעוף, הוא חשב שמת על ידי משפחתו, ולכן הוא נשאר מאחור על ידי יקיריו. הגוזל האמיץ ינסה להדביק אותו, אך בדרך סכנות וניסיונות יסכנו את חייו, הוא ירכוש חברים חדשים ותהיה לו עזרה בלתי צפויה.
הכותר המקורי של האנימציה האיסלנדית-בלגית פלואי: Nunca volarás solo / You Never Fly Alone מתמקד במסר חשוב נוסף של הסרט, שהורים יכולים לנצל בדיונים עם ילדיהם: במסע חיינו אנו לעולם אינם לבד , תמיד יש מישהו שישמור על צעדינו, גם אם רק הרצון החופשי שלנו.
האנימציה עוסקת בנושאים רציניים כמו אובדן הורה, אך שוקלת את הפן הדרמטי עם דמויות “צבעוניות” שמפריעות לדרכו של פלואי.

מאת: אסתר, אמא של דור

Exit mobile version