סרטים לילדים לצפייה ישירה

ברבי, הסרט החדש משנת 2023

ברבי האובה כל הילדים ברחבי העולם יוצא לאקרנים עם סרט חדש – ברבי 2023. זה סרט לילדים אבל מאוד מתאים לכל המשפחה. הסרט מתרחש בארץ הדמיונית ברבילנד, שם ברבי הגיבורה חיה בשלווה עם קן, האהוב שלה. ברגע אחד הכל מתהפך והזוג מאושר מגורש מהעיר והם עוברת בסופו של דבר הרבה הרפתקאות בעולם האמיתי.




את בובת ברבי יצרה רות הנדלר לאחר שראתה את בתה בת השנתיים, ברברה, משחקת עם בובות נייר כאילו היו יצורים בוגרים. רות ובעלה, אליוט (מייסד חברת הצעצועים מאטל), פיתחו את הפרויקט והשיקו את בובת ברבי בשנת 1959. ההצלחה הייתה מיידית ונמשכת עד היום, כאשר בובות ברבי הניבו יותר ממיליארד דולר במכירות שנתיות והפכו ל-סמל תרבותי אמיתי.

שם הסרט: Barbie – 2023
ברבי לצפייה ישירה, הסרט המלאלא הופיע ביוטיוב.



[Total: 3 Average: 4]



ראית את הסרט החדש ברבי וזאת דעתי

אני לא מאלה שמרגישים צורך להתנצל על הצפייה בסרט לילדים בגלל שעברתי מזמן את הגיל הילדות. לדעתי אין ז’אנרים של סרטים גרועים, יש רק סרטים טובים וסרטים גרועים. והקולנוע הוא גם בידור פופולרי, ולקנות קערה גדולה של פופקורן ולשבת באולם קולנוע ממוזג כדי לצפות בקומדיה מוזיקלית שמציגה כמה מהשחקנים המוכשרים ביותר של הרגע, לא יכולה להיות הגרועה ביותר.
יום קיץ חם. בארבי, סרטה של ​​גרטה גרוויג לא גרם לי להצטער על ההחלטה לראות אותו לפחות לשלושה רבעים ממשכו. ברבי חיה בעולם אידיאלי בשם ברבילנד. בעצם כדאי לי להשתמש ברבים, אבל אני לא ממש יודעת איך, כי לא מדובר רק בבובה הבלונדינית שכולנו מכירים, אלא בכל הגלגולים שהיא קיבלה במהלך עשרות השנים – בלונדיניות וברונטיות, עם שער לבן, צהוב, שחור או צבעים אחרים, דקים או מלאים יותר.

לברביות המרובות יש את המקצועות המגוונים ביותר, מרופא ועד סופר חתן פרס נובל, מאסטרונאוט ועד נשיא ארצות הברית. בסופו של דבר, יקום של ברבי אולי מביא אומץ וביטחון עצמי לילדות קטנות ולהחדיר בהן את הרעיון שהכל אפשרי. יש גם בובת בנים, בדרך כלל קוראים להם קן, אבל המטרה שלהם היא להיות בני הזוג של ברבי. ההקדמה לסרט מצוינת, עם ציטוט מ”אודיסיאה בחלל” של קובריק והקריינות בהקראה הלן מירן. כאשר ברבי הבלונדינית הסטריאוטיפית מתחילה להסתבך בצרות, המקור הוא בעולם האמיתי. ברבי עוזבת כדי להתמודד עם המציאות והקונפליקט בין היקומים הוא בלתי נמנע. העולם האמיתי הוא לא כמו העולם האידיאלי והתערובת ביניהם תגרום למהפכה בבארבילנד שלא בהכרח תהיה בכיוון הנכון שלך. להתעוררות למציאות או, אם תרצו, ההאנשה של ברבי היה מחיר.
בארבי הסרט עובד טוב רוב הזמן, במיוחד כשהפוקוס הוא על הצד הקומי והמוסיקלי והמסר משולב בבידור. ההפקה מעולה. הסטים, התלבושות, התמונה בוודאי יקבלו מועמדויות לאוסקר, ובחלק מהקטגוריות בארבי יכולה להיות הזוכה.




המוזיקה מתקשרת בנקודות מסוימות להיסטוריה של ז’אנר הפופ והבלדה של שנות ה-70 וה-80. מרגוט רובי וריאן גוסלינג מצוינים בתפקידים הראשיים ואני לא אתפלא אם בובות ברבי ישאלו את הפנים שלהן (אם עוד לא). המסרים מחודדים היטב ומגיעים על המסך די טוב – פמיניזם אמיתי ומזויף וכיצד מוצרי ברבי משקפים את תפיסת החברה את מקומן, תפקידן וחזותן של נשים, המיזוגניה המוסווה פחות או יותר של החברה העכשווית, תאגידים עם מישוריהם לכאורה. מסרים חברתיים שמסווים את החמדנות הקפיטליסטית.
כל זה במינון טוב ומשולב עם מה שקורה על המסך עד לחלק האחרון של הסרט, כאשר או שהתסריטאים לקחו את עצמם קצת יותר מדי ברצינות או חסרי השראה ובמקום להמשיך להחדיר את המסרים המומסים בבידור הם פנו לרטוריקה ויצרו סוף שהרגיש לי מאולץ ודידקטי. ‘בארבי’ היה שווה לראות בגלל החלק ה’כיף’, בגלל הצבעים, המוזיקה וההומור. כשמשחקים עם בובות טוב לא להיות רציני מדי.

מאת: עליזה

Exit mobile version