סרטים לילדים לצפייה ישירה

בן 10

הסדרה בן 10 עוקבת אחר הרפתקאותיו של ילד בשם בן שבמהלך חופשה עם סבו מקס ובת דודתו גוון, מוצא שעון מיוחד מאוד בשם אומניטריקס. בן מגלה את הכוח העצום שהשאון הזה יכול לתת לו. למעשה, בזכותו של השעון, הוא יוכל להפוך ל-10 חייזרים חזקים. עם כוחות העל המיוחדים שרכש, בן יכול להתמודד עם הרפתקאות רבות ומהנות ובשילוב מתמשך בין קומדיה ואקשן – הוא יתמודד מול האויבים הנוראים שהוא יפגוש בדרך ואשר ירצו להשתלט על אומניטריקס.




בן גם עושה מה שכל ילד בגילו היה עושה אילו היה לו מכשיר כה חזק: השתמש בו בכל פעם! למרות שרוב הזמן זו לא תהיה הבחירה החכמה ביותר. מצד שני, כמו כל ילד, בן אוהב ליהנות, ואומניטריקס, בנוסף להיות שימושי בהבסת הרוע, יכולה להיות מהנה מאוד. למעשה, הילד יבין עם הזמן שמה שהוא באמת צריך זה לא הכוח של אומניטריקס והחייזרים שלו, אלא התמיכה של האנשים שהוא אוהב: גוון וסבא מקס.

שם הסדרה: Ben 10

בן 10 לצפייה ישירה בחינם, ללא תרגום לעברית, הסרטים דוברים אנגלית





 

 



 




 

 



 



 

 



 




 

 

הביקורת של יונתן לסדרה בן 10

איזה ילד בו 10 לא חולם על מכשיר קסום שמסוגל להפוך אותו לא לאחד, אלא לעשרה גיבורי על חייזרים? זה בדיוק מה שקורה לילד בן 10, הכוכב, כשהוא משתלט על שעון האומניטריקס הפנטסטי. זה בדיוק מה שקורה לבן טניסון, הכוכב בן ה-10 של הסדרה החדשה, כשהוא משתלט על שעון האומניטריקס הפנטסטי.
הכל מתחיל כאשר ספינת החלל החייזרית של וילגס הרשע מחפשת בקוסמוס את מכשיר האומיניטריקס, המסוגל להחזיר את כוחותיו. בינתיים, בן טניסון הצעיר לא יכול לחכות לסיים את היום האחרון שלו בבית הספר, כדי לצאת לחופשה. בן הוא ילד נדיב, סקרן ופזיז, גם אם עם מבנה הגוף הדק שהוא מוצא, הוא לא יכול לעשות שום דבר נגד הבריון של בריון בית הספר. בן יצטרך לבלות את הקיץ בחברת סבו מקס, איש יוזם, נמרץ ואוהב טבע, ובת דודתו גוון, שבן ודאי לא מקיים איתה קשר טוב, שכן הוא אף פעם לא מפספס את ההזדמנות להעליב אחד את השני. כֹּל. עבור בן טניסון, זה לא חג מהנה.
יום אחד, בן רואה מטאור ומתגעגע אליו עבור כוכב נופל, אך לפתע משנה כיוון ומתרסק בקרבת מקום. בתוך המכתש מופיעה מכונית מוזרה דמוית שעון: אומניטריקס מחפשת את החייזר של וילגס. מונע על ידי סקרנות, בן מתקרב, וכאילו מונפש על ידי כוח אפל, השעון נצמד לפרק ידו. בן מנסה כמיטב יכולתו להוציא אותו, אך נכשל, אז הוא לוחץ על כפתור במכשיר המוזר ההוא שבו המספרים מוצגים. הבחירה באחד מהם הופכת להוויה מחוץ לכדור הארץ מכוסה בלבה להט. למרות הפחד הראשוני, הוא מבין שיש לו כוחות על המסוגלים לזרוק כדורי אש, אבל בגלל הניסויים המגושמים שלו, הוא מצית את היער שמסביב. כשהם רואים את השריפה, סבא מקס וגוון הולכים לכבות אותה. גוון רואה את בן הופך לחייזר ומפוחד, מכה אותו עם מטף האש. לבן יש הזדמנות להסביר מה עלה בגורלו ולאחר כיבוי השריפה הוא הופך חזרה לילד בן ה-10, כאילו מרצו מותש.




למרות ההמלצות של סבו, בן חוזר להבין איך עובד השעון המוזר, אז הוא בוחר דמות חדשה. לפתע, מתחת למבטה של ​​גוון, הוא הופך לחיה ענקית חסרת עיניים עם זריזות מפתיעה המאפשרת לו לקפוץ מעץ לעץ. בינתיים, הרדיו של החניך מדווח שהחייזרים תקפו מחנה נופש, אז בן יוצא לעזרתו. הפוך לגיבור על בצבע יהלום, קשה וחד כיהלום וכוח על אנושי, והתמודד מול רובוט החייזרים הענק האחראי לאסונות, בזמן שסבו וגוון מספקים חניכים. לאחר קרב קשה, בן מצליח להדוף את התקפות הרובוט ולשקף את כוחותיו שלו מול החייזר המתפורר.
בינתיים, בן 10 מנסה להפוך לגיבורי על אחרים, אחד מהם סוג של וולוצ’רפטור, סופר מהיר עם זנב חזק מאוד, המסוגל למחוץ כל דבר. מה שמתחיל כמשחק הופך במהרה לאתגר אמיתי: ההנחה של מסכת המפלצות בעלות כוחות יוצאי דופן היא לא רק כיף טהור, כפי שבן מדמיין. חייו הכפולים החדשים יוצרים לו במהרה קשיים ואויבים, קודם כל החייזר המרושע וילגס, שיעשה הכל כדי לכבוש את אומניטריקס. עסוק בקרבות אדרנלין, בן מגלה שלפעמים כוח פיזי לא מספיק כדי לנצח בקרב, ושכדי לבחור את הטרנספורמציה הנכונה בזמן הנכון, הוא חייב לעשות משהו שמעולם לא עשה קודם: לעצור ולחשוב…

[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version