סרטים לילדים לצפייה ישירה

בלינקי ביל: הסרט

בלינקי ביל הוא קואלה עם הרבה דמיון. הרפתקן, הוא חולם לעזוב את העיירה גרין פאץ ‘ולהיות חוקר גדול, בדיוק כמו אביו. מר ביל נעלם לפני זמן מה, ובלינקי הוא היחיד שחושב שהוא עדיין חי. יום אחד, בלינקי הקטן נתקל ברמזים לגבי מיקומו של אביו ומחליט לצאת להרפתקה הגדולה והמסוכנת ביותר בחייו.




בדרך הוא יתיידד עם הדמויות יוצאות הדופן ביותר: נוצי- קואלה שגדלה בגן החיות וג’קו – לטאה מסוחררת ואנרגטית מאוד. שלושת החברים האמיצים, שנרדפים כל הזמן על ידי חתול בר נקמני, חייבים ללמוד לעזור זה לזה לשרוד בארצות אוסטרליה האלמוניות ולמצוא את אביו של בלינקי.

Blinky Bill the Movie 2015 לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא.



איך להגדיר כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת

[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על “בלינקי ביל: הסרט”

בלינקי ביל: הסרט יוציא מאוסטרליה לכבוש את העולם. ההרפתקה עם דובי הקואלה, הלטאות, התנינים וציפורי האמו שימחה אפילו את הקטן מבין הצופים בסוף השבוע המקדים, אך הציעה גם למבוגרים סצינות נעימות, למרות התרחיש הצפוי. בלינקי ביל היא דמות די ידועה בארץ המוצא. היא נוצרה על ידי הסופרת הניו זילנדית דורותי וול בשנת 1933, וסדרת הספרים שהמשיכה את הרפתקאותיה שמרה על הפופולריות שלה עד היום. העיבודים כוללים שתי סדרות וסרט עלילתי היברידי משנת 1992 (אנימציה קלאסית המונחת על סטים אמיתיים), של יוצר הסרטים יורם גרוס. לאנימציה שהושקה יש כיום יתרון של גרפיקה ממוחשבת – פרטים ועומק – אך גם של סיפור פשוט ונגיש, הממוקם בסביבה טבעית פראית, אך עם חותם אנושי ומודרני.

לבנקי יש את המאפיינים של הגיבור הקלאסי שנתקל בסיפור – להוט להרפתקאות, שובב, אמפטי, שהופך תושייה יותר עם המכשולים העומדים בדרכו. כשאביו, חוקר מכובד באחו הירוק, נעלם במשימת החילוץ, בלינקי יוצא לדרכו אחריו, ללא ידיעת אמו ובלי לדעת מה מחכה לו. הוא פונה, חוצה פרא ומלא סכנות נסתרות, אל ים הדרקונים הלבנים, המקום בו הוא מקווה למצוא את אביו.
הדרך מובילה אותו לאויב שקשה להשאיר מאחור, חתול נקם שמציג את עצמו כסיר קלוד, שנותר ללא זנב דווקא בגלל קואלה. יחד עם הלטאה ג’קו, האגוזים, קואלה מבויתת ועוד כמה דמויות בולטות, סלאלומים מהבהבים בין הסלעים, קופצים ועפים בעזרת רכב גאוני.
יוצרי הסרט מילאו את האנימציה בצבע והוסיפו פסקול דיסקרטי עם חדירות קוליות מינימליות. לעינו המאומנת של חובב האנימציה – שיתעורר, בהשוואה למחשבה על סרטים כמו ריו, ראנגו, מלך האריות או רגליים מאושרות – החיקוי של כמה מהדמויות (בלינקי, בפרט) ישאיר הרבה מה להיות הרצוי, אבל קהל היעד – ילדים – ייהנה ללא התנגדויות מההומור של המצב, מהקולות המצחיקים ומהבדיחות הנגישות שיציעו להם בלינקי וחבריו.
אחת הסצינות המצחיקות והמרתקות היא זו בה מופיעות ציפורי האמו (בריל ושריל), שדובבו ללא דופי אילינקה ונדיצ’י ואדלינה פסטרצו. שני כתבי העת נושא את בלינקי ואגוז דרך המדבר, וכל ההיסטוריה של פרשיות האהבה שנדונו על ידה היא בין מרכיבי ההתקשרות הבודדים (אך העקביים) של הקהל הבוגר (התשובה הקשורה ל”תפקוד לקוי של רפילים “היא אחרת) .



הסיפור חסר מצעים אקולוגיים, אך יש אינדיקציה להשפעה האנושית על הסביבה, אולם בזירה שבה בלינקי חוצה לראשונה רחוב אספלט ומוצא לטאה מרוסקת מגלגלי המכונית ובהתמכרות שנוטי, העלתה. בגן החיות לאחר שנהרס בית הגידול של המשפחה, ביטוי לחיים חסרי דאגות בשבי.
יחד עם נוטסי, וומבו (זן נוסף של דובי כיס) הוא גם מעניין, שלמרות שהוצג בסיפור ברגע דרמטי וכנראה מוזר, מתגלה כעזר אמין בהרפתקה של בלינקי. צירוף מקרים של אסטרטגיה פוליטית עם הדים עכשוויים הוא של ראש העיר קרנקלפוט, לטאה שמנצלת את עזיבתו של המנהיג, אביו של בלינקי, ומכריז על עצמו כמלך האחו הירוק, המורה לגדר את כל השטח, כדי למנוע את הכניסה של בעלי חיים זרים. של המקום.
בלינקי ביל משלים את סדרת החיות המאופיינות ועושות מעשים גדולים מחופשת האנימציות המשפחתיות. הסרט משעשע, מושך ומציע לפחות שני שיעורים לקטנטנים: תמיד קיימו את הבטחותיהם ועשו הכל כדי לשמור על משפחתכם יחד ומאושרים.

נכתב ע”י: יונית, אמא של דור

Exit mobile version