סרטים לילדים לצפייה ישירה

בלו ביטל

בלו ביטל הוא שילדים אוהבים עם גבור על חדש שעדיין לא הכרתם. בחור צעיר שחוזר הביתה לאחר שלמד בעיר אחרת ומקבל שלל חדשות רעות. במקביל, אנו רואים את ויקטוריה קורד (סוזן סרנדון), מנהיגת תאגיד המגה קורד, סורקת את העולם כולו בחיפוש אחר חפץ חייזר. לאחר תחרות של נסיבות, החפץ הזה, בלו ביטל , מגיע לג’יימי ואז מתרחש הנס: תהליך סימביוטי הופך את ג’יימי לבלו ביטל , גיבור העל.




שם הסרט: (2023) Blue Beetle
בלו ביטל לצפייה ישירה, הסרט המלא לא הופיע עדיין ביוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



אני אוהב סרטים עם גיבורי על – אהב גם את בלו ביטל

בלו ביטל מבזבז הזדמנות להביא קצת רעננות לאזור של הפקות גיבורי-על סיטונאיות. נוטשים חזון כזה, גישה אחרת, לטובת גרוטאות מהאשפה, שם המיחזור הוא סלקטיבי. הרעיון שהגיבור שלנו צריך עזרה מהמשפחה הוא נחמד ומבורך, הם תומכים בג’יימי/חיפושית לא משנה מה, אבל זה לא מספיק לתת לחיפושית זהות או אישיות שתקרא לשלו, לאור העובדה שאנחנו מדברים על דמות מתקרב לגיל סופרמן. חיפושית כחולה היה כותר גיבור העל השני שהופיע בחוברות קומיקס אמריקאיות, הראשון היה איש הפלדה.
להישג האחרון של DC יש כמה עמודי תווך חזקים, שרובם נעים סביב הייצוג הבולט של מקסיקנים-אמריקאים בסיפור. אין שום דבר המצאתי, חדש או יצירתי בסיפור עצמו או במכניקת הביצוע.

יש לנו את סיפור גיבורי העל הטיפוסי, שבו הגיבור הוא אדם רגיל עד שהוא ניחן בכוחות על טבעיים, ושאר הסיפור מוקדש לאותו גיבור שמגלה את הכוחות הללו, ובסופו של דבר נלחם באויב או שניים. כל הקופסאות מסומנות בתסריט של סניור אלוקוסר, שנראה להוט יותר לדבוק בנוסחה מאשר לתת לבחור תכול העיניים הזה משהו – כל דבר – כדי להבדיל בינו לבין בור השופכים של גיבורי העל וסרטי גיבורי העל שהופצצנו איתם כבר כמה עשרות שנים עכשיו.
המרכיב הראשון שנעלם במיזוג הדיגיטלי הזה של תמונות וצלילי טרקטור הוא קווי המתאר של מה שיכול היה להיות קירוב מעניין בין עולם גיבורי העל למבנה של אופרת סבון קלאסית. הפתיחה של חיפושית כחולה הציעה כמה עצות ברורות בכיוון הזה. מעל לכל, הניגוד הפוטנציאלי בין משפחת רייס החרוץ, הצנועה, הגאה בשורשיה המקסיקנים (הם תמיד מערבבים אנגלית וספרדית בדיבורם) לבין כבודם, לבין שבט קורד העוצמתי, נציג העושר הבלתי מוגבל וה כוחו של הקפיטליזם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.




בין ביטויים פתטיים, שנלקחו כאילו מהמילים הריקות של דומיטרו קונסטנטין דולקן, מוצג לנו גיבור העל הראשון ממוצא אמריקה הלטינית. אי אפשר למצוא בו שום רגש אמיתי ועמוק כאשר זהותו מוגדרת אך ורק מחומרים חד פעמיים.
המכונית הכחולה ניתנת לעיכול, אפילו מומלצת על ידי כמה מבנים פוליטיים. סרט סוף קיץ הגון שמיועד לילדים ולקהל זחוח ולובש אימונית. הסיפור הגנרי, הקרבות המשעממים עד כדי גיחוך והניסיונות הלא כל כך עדינים להתחבר לנוסטלגיה מונעים מחיפושית לעמוד ליד הפוחלצים האהובים שלנו, באטמן וסופרמן.

Exit mobile version