סרטים לילדים לצפייה ישירה

בית ספר לארנבים

בסרט אנימציה בית ספר לארנבים, מקס מגלם ארנב עירוני ושובב שמגיע בטעות לבית ספר מיושן. מתברר שהוא לא יכול לעזוב את בית הספר עד שילמד את האומנות של ארנב פסחא אמיתי. תוכנית הלימודים מאוד קפדנית, אבל למקס יש מזל כי מקבל את עזרה של האמי, הארנבת. המאבק עם השועלים הערמומיים רק בוחן את האומץ והאמון שלו בחברים.




שם הסרט: Rabbit School: Guardians of the Golden Egg 2017 או Die Häschenschule – Jagd nach dem goldenen Ei
בית ספר לארנבים לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר אנגלית. יש אפשרות להגדיר כתוביות בעברית.



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט בית ספר לארנבים

בית ספר לארנבים היא אנימציה טעימה כמו ארוחת פסחא מסורתית, שכן עיצובו משלב את קסם האיורים בספרי הסיפורים עם הגרפיקה של הקומיקס. והתוצאה צבעונית והרמונית – לגיבורים – השפנפנות – יש פרצופים אקספרסיביים ובפרופורציות טובות, חמודות, אבל אינדיבידואליות היטב.
הסיפור בהשראת ספר ילדים מפורסם, שצוות התסריטאים קירב לעולם המודרני, כדי להיות אטרקטיבי יותר לקהל המבוגר. הדמות המרכזית היא מקס, ארנב עיר, לבוש בטי-שירט, ג’ינס ופאז, שחי על גנבים ורגיל לחיי רחוב. נועז, גאה ואמיץ, הוא חולם להצטרף לאחת הכנופיות המפורסמות באזור, זו של הארנבים המטורפים. מתוך רצון להראות לחבריו שהוא מסוגל לעמוד במבחן האש אליו יעמידו אותו ה”משוגעים”, מקס מועבר בלי משים ליער בו אורבים השועלים הערמומיים.




הוא מגלה שהוא אפילו הגיע לבית הספר ארנב הפסחא, אגדה בין ארנבות העיר. החיים בטבע מרגיזים אותו. ולוח הזמנים הקפדני והצייתנות של תלמידי בית הספר העמידו אותו במבחן הסבלנות. אם עד כה הקטנטנים נהנו, הדברים מתחילים להיות מרגשים יותר, כי העקשנות של מקס לחזור לחייו הרגילים מוכנה לזרוק אותו לפיותיהם של שועלים. המושיעה שלה היא מאדאם הרמיוני, שהופכת את הקטנטנות עם האוזניים לארנבות פסחא מסורות ומוכשרות, מוכנות להסיר כל מכשול בדרכן לשמור על ביצת הזהב, מקור כוחן, ולהפיץ את קסם החג בעולם. . הרמיוני תזכיר להוריה את דמותה של מישל יאו בסרט הנמר הכופף, הדרקון הנסתר, לוחמת עדינה אך עזה שמחזיקה בסוד חיוני לאלו שנבחרו להפיץ את סמל הפסחא בעולם!
מקס לומד בית ספר לארנבים על כמה יפה ובריא החיים בטבע. שיעורים קלים ומהנים נוספים לקטנטנים הם כמה חשוב להיות חלק מצוות, לדחוף את הגבולות שלך (מקס צריך לעקוב אחר אימון קופסאות, שמפתח את הזריזות והרפלקסים שלו) ולהפסיק להיות אנוכי. יתרה מכך, הוא לומד ללכת בעקבות האינטואיציה (הלב) שלו ולבחור את המחנה הנכון. איך הוא מצליח, מי עוזר לו ואיך הוא משתמש בכישוריו כדי להגן על ביצת ההטלה היקרה ולהמשיך את המסורת של בית הספר לשפנף.

כתבה: מירי גולן

Exit mobile version