סרטים לילדים לצפייה ישירה

בובה, סדרת מצוירות לילדים

בובה היא סדרת מצוירות לילדים קנים במיוחד אבל גם הגדולים יותר יהבו את הסרטונים המצחיקים ומצחיקים של גיבור הסדרה. בובה הוא יצור משונה למראה, זה לא אנושי ולא חיה. יש בו הרבה סקרנות להבין את הכל ולגלות דברים חדשים. פרקי סדרת האנימציה מתרחשים במקומות שונים, כגון מטבח, חדר אמבטיה, משרד, חדר ילדים, קולנוע וכו’. ילדים קטנים אוהבים פרקים מלאים עם בובה כי זה מצחיק ומגושם וקל מאוד להבין את הסיפור שמתרחש במסך. בובה מנסה דברים בפעם הראשונה, וכך, נופל, מחליק, נלכד ונכנס לצרות, ומשום מה, ילדים אוהבים את זה.




בובה הוא מופע על הרפתקאות יומיומיות של יצור פרוותי צעיר שאוהב לחקור וללמוד על העולם סביבו. כל פרק מציג בפניו של בובה כל מיני דברים חדשים והוא אוהב לגלות אותם. בכל מקום, הוא מגלה גילויים על ידי קפיצה ישר פנימה ונותן לסקרנותו להוביל את הדרך, תמיד לתוצאות חינוכיות ולעתים קרובות לתוצאות מצחיקות. עולמו של בובה מאפשר תרחישים שעלולים להיות מסוכנים, אך בסופו של דבר כולם מסתדרים בסדר. מכיוון שבובה לא מדבר אך משמיע מגוון צלילים, הצופים לומדים לפרש את הבעות פניו ואת הצלילים כדי להבין את רגשותיו.
רובה הפרקים מאוד ארוכים, משעה אחת ועד 3 שעות. אם הילד שכם אוהב את בובה אפשר לתת לו לצפות ללא דאגות פרקים מלאים לצפייה ישירה.
שם הסדרה: Booba
בובה, סדרת מצוירות פרקים מלאים לילדים לצפייה ישירה בחינם, לא מדברים בכלל בסרטונים.



















 

Exit mobile version